Kritinės informacinių technologijų (IT) infrastruktūros srityje besispecializuojanti bendrovė BAIP įsidiegė IT paslaugų valdymo standartą ir gavo tai patvirtinantį ISO20000 sertifikatą. Tai leis BAIP klientams IT operacijas atlikti per vieną paslaugų įrankį ir jas vykdyti sparčiau bei efektyviau.
„Dažnai įmonių vadovams sunku produktyviai išnaudoti IT ūkį: surinkti duomenis, leidžiančius įvertinti darbuotojų apkrovimą ir jį paskirstyti, kontroliuoti užduočių vykdymą, analizuoti duomenis skiriant premijas, priimant valdymo sprendimus, vertinant naudotojų poreikį mokytis. Tuo tarpu IT specialistai skundžiasi dėl begalės skirtingų užklausų ir atsakomybės nustatyti prioritetus, o vartotojai – dėl per lėto reagavimo. Naudodamiesi naujuoju standartu, galėsime užtikrinti greitą ir efektyvų šių problemų sprendimą“, – sako BAIP generalinis direktorius Kazimieras Tonkūnas.
Anot jo, „Bureau Veritas“ suteiktas ISO20000 standartas išskirtinis tuo, jog leidžia kiekvieną IT paslaugą teikti pagal iš anksto nustatytus paslaugų lygio susitarimus (angl. SLA). „Sertifikuoti procesai leidžia apibrėžti, tobulinti, matuoti ir valdyti paslaugas viso jų gyvavimo ciklo metu. Standarto nauda jaučiama tiek paslaugų teikėjui, tiek klientui, nes mažinamos IT paslaugų teikimo sąnaudos, didinamas produktyvumas bei sumažinama rizika“, – teigia K. Tonkūnas.
Naujas BAIP įsidiegtas IT paslaugų valdymo standartas užtikrina, kad IT paslaugų kreipimaisi būtų valdomi per vieną Paslaugų tarnybos įrankį. Pastarasis užregistruoja visus incidentus, kreipinius ir keitimus ir priskiria juos atitinkamiems specialistams, pateikia reikiamas ataskaitas, taip užtikrindamas darnią komunikaciją ir kartu aukštesnę IT paslaugų kokybę.
Standarto reikalavimams automatizuoti BAIP pasirinko paslaugų tarnybos programinę įrangą IBM Tivoli Service Request Manager (IBM TSRM), kuri suteikia galimybę klientams per interneto naršyklę prisijungti prie sistemos iš bet kurios vietos ir nuolat stebėti ir kontroliuoti kreipimosi būsenas, sekti jų vykdymo istoriją, pildyti kreipimosi žurnalinius įrašus. Šį įrankį taip pat galima integruoti su kitais programiniais sprendimais, tokiu būdu pilnai palaikant klientų veiklos procesus.
BAIP kritinės IT infrastruktūros ir IT saugumo paslaugos teikiamos pagal patvirtintą metodiką CIMF (Critical Infrastructure Maintenance Framework), kuri paremta geriausiomis ITIL praktikomis ir atitinka ISO20000 standarto IT paslaugų valdymui keliamus reikalavimus.