Gegužės mėnesio pabaigoje kompanijos HP vadovybė priėmė sprendimą sumažinti personalo skaičių 8 %, o tai reiškia, jog darbo neteks maždaug 25–27 tūkst. darbuotojų. Kokie dar pokyčiai kompanijos viduje turėtų įvykti, mums papasakojo resursas „All Things Digital“, kurio žurnalistai publikavo interviu su HP generaline direktore Meg Whitman.
Pradėsime nuo to, jog sumažinti darbuotojų skaičių dar labiau kol kas neplanuojama. Taip pat iš kompanijos struktūros nebus išskirti kokie nors atskiri padaliniai, kurie galbūt vėliau taptų atskira kompanija (kaip tai planavo padaryti ankstesnysis HP vadovas Leo Apothekeris). Vidinė kompanijos organizacinė struktūra vis tik gali būti pakoreguota tam tikru mastu. Paaiškėjo, jog bus pakeista marketingo politika – HP nori daug aiškiau pareikšti apie save vartotojams, o kartu ir kitiems rinkos dalyviams.
Vienas iš svarbiausių finansinių išlaidų sumažinimo etapų turėtų tapti produkcijos asortimento optimizacija – pastaroji tiesiog bus supaprastinta. Kiekvienam rinkos segmentui bus išleidžiamas tam tikras produktų rinkinys, jam bus laikomos aksesuarų ir komplektuojančių dalių atsargos; planavimas ir logistika tokiu atveju taip pat bus paprastesnė. Vartotojams gi belieka tikėtis, jog po šių pokyčių klientai ir būsimi pirkėjai neturės papildomai dairytis į kitas kompanijas dėl per mažo HP produktų asortimento.