Kompanija „IMS Research“ suskaičiavo, jog vidutinė planšetinio kompiuterio, kuris buvo parduotas per 2012 metų I ketvirtį, kaina buvo apie 386 JAV doleriai (~1040 Lt).
Šis skaičius yra 21 % mažesnis, lyginant su tuo pačiu 2011 metų laikotarpiu, kai šie mobilūs įrenginiai vidutiniškai kainavo 489 dolerius (~1320 Lt). Analitikai pažymi, jog būtent kaina šiuo metu yra pagrindinis faktorius, kuris skatina vartotojus įsigyti planšetinį kompiuterį, kitokį nei „Apple iPad“.
Tuo pačiu metu „Apple“ dominavimas minėtame segmente ir toliau tęsiasi: iš 17,4 mln. planšetinių kompiuterių su skirtinga programine ir aparatine įranga, parduotų per pirmus tris šių metų mėnesius, „iPad“ dalis buvo 11,8 mln. vienetų, arba 68 % visos planšetinių kompiuterių rinkos.
Palyginimui: tų pačių „IMS Research“ analitikų skaičiavimais, visame pasaulyje buvo realizuota 60 mln. planšetinių kompiuterių. Šiais metais prognozuojama, jog šis skaičius padidės iki 119 mln. vienetų, o tai reiškia, jog matysime beveik šimtaprocentinį augimą. 2013 metais, tikisi analitikai, rinkos apimtis padidės dar labiau – iki 182 mln. vienetų, o 2016 metais apskritai pasieks įspūdingus 369 mln. Kokią dalį tuomet sudarys „Apple iPad“ bei „Android“ įrenginiai, kompanijos analitikai prognozuoti nesiryžo.