Vilnius, 2006 m. vasario 10 d. Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ buvo didžiausias ir nuolat augantis mobiliojo ryšio operatorius 2005 metais pagal pagrindinius rinkos vertinimo kriterijus – pajamas, mobiliojo ryšio paslaugų vartojimą bei vartotojų skaičių. Tai rodo šiandien paskelbti „Omnitel“ 2005 metų veiklos rezultatai.
2005 m. „Omnitel“ uždirbo 856,7 mln. litų pajamų – 6 proc. daugiau nei 2004 m., kai pajamos buvo 807,5 mln. litų. Bendrovės investicijų apimtys pernai sudarė 90 mln. litų, o EBITDA (pelno, neišskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža 2005-aisiais buvo 40,07 proc. „Omnitel“ 2005 metų pabaigoje turėjo 1,888 mln. vartotojų, arba 41 proc. daugiau nei 2004 metais.
Vienas iš pagrindinių rodiklių, atspindinčių situaciją mobiliojo ryšio rinkoje, yra reguliaraus mokėjimo paslaugų vartotojų skaičius. „Omnitel“ tinkle jis nuosekliai augo per visus 2005 metus. 2005 m. pabaigoje „Omnitel“ turėjo 769 tūkst. reguliaraus mokėjimo vartotojų, tai 9 proc. daugiau nei praėjusių metų pabaigoje. Privačių reguliaraus mokėjimo abonentų skaičius išaugo 15 proc. Per 2005 metus stabilizavosi „Omnitel“ verslo vartotojų dalis - 2005 metų pabaigoje užtikrintu „Omnitel“ ryšiu naudojosi 253 tūkst. verslo vartotojų.
2005 metų veiklos rezultatai rodo ir didesnį, palyginti su 2004 metais, paslaugų vartojimą. Praėjusiais metais „Omnitel“ vartotojai inicijavo 1,41 mlrd. pokalbių minučių – 6,9 proc. daugiau nei 2004 m.
„Šiandieninis Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojas iš technologijų tikisi užtikrintumo, lengvo naudojimo ir yra imlus naujovėms, - komentuodamas 2005 metų rezultatus sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – „Omnitel“ sėkmę rinkoje lemia mobiliojo ryšio vartotojų poreikius atitinkančios paslaugos, užtikrintas „Omnitel“ ryšys ir plačiausias Lietuvoje klientų aptarnavimo tinklas“.
„Omnitel“ vadovas akcentavo mobiliojo interneto spurtą Lietuvos rinkoje. „Mes ištesėjome praėjusių metų pradžioje duotą pažadą įtvirtinti Lietuvoje mobilųjį internetą ir sudaryti kuo palankesnes sąlygas naudotis jo privalumais ne tik verslo visuomenei, bet ir privatiems abonentams. Jau matome šios iniciatyvos rezultatus“, - sakė Antanas Zabulis. „Omnitel“ mobiliojo interneto vartotojų skaičius per 2005 metus išaugo tris kartus ir sudarė 451 tūkst.
Spartų mobiliojo interneto vartotojų skaičiaus augimą lėmė „Omnitel“ paskelbta sparčiausio neriboto mobiliojo interneto iniciatyva, apimanti visas mobiliojo interneto plėtros kryptis. „Omnitel“ pirmoji Lietuvoje suteikė vartotojams galimybę įsigyti nešiojamąjį kompiuterį su „Omni Connect“ mobiliuoju internetu už pradinę 1 Lt investiciją. Ši iniciatyva buvo itin sėkminga, ja pasinaudojo daugiau kaip 4,5 tūkst. žmonių. Iš viso „Omni Connect“ mobiliuoju internetu 2005 metų pabaigoje naudojosi daugiau nei 20 tūkst. vartotojų. Kiti sparčią mobiliojo interneto plėtrą lėmę veiksniai buvo „Omni Connect“ programinė įranga, palankiausios „Omni Connect“ mokėjimo planų sąlygos, paslauga namų vartotojams „Omni Connect“ namams“ bei sparčiausio „Omnitel“ EDGE ryšio išplėtimas iki 63 miestų bei miestelių - tai didžiausia EDGE aprėptis Lietuvoje.
Daugiau mobiliojo interneto galimybių atskleidė praėjusiais metais atnaujintas „Omnitel“ mobiliojo interneto telefone portalas „Omni SurfPort“ adresu wap.sp.lt, siūlantis kiekvieno vartotojo poreikius atitinkantį turinį – tiesiogines televizijos transliacijas, išsamiausią žiniasklaidos priemonių rinkinį, el. paštą mobiliajame telefone, naudingą informaciją ir pramogas.
2006-uosius „Omnitel“ pasitinka skelbdama trečiosios kartos mobiliojo interneto eros pradžią. Bendrovė, 2004 metais viena iš pirmųjų Rytų Europoje sėkmingai atlikusi 3G ryšio bandymus, o 2005 metais Lietuvos visuomenei pademonstravusi ypatingos spartos 3G ryšio technologijos HSDPA privalumus, gavusi 3G licenciją nuo vasario 23 dienos planuoja pradėti teikti 3G ryšio paslaugas iš karto aštuoniuose Lietuvos miestuose.
„Omnitel“ prognozuoja, kad po 3 metų SIM kortelių skverbtis Lietuvoje artės prie 300 proc., mobiliojo interneto skverbtis telefonuose ir nešiojamuosiuose kompiuteriuose Lietuvoje gali siekti 90 proc., tuo metu bendrovė užims iki 70 proc. šalies mobiliojo interneto pajamų rinkos.