„Samsung Electronics Baltics“ vadovas Josephas Kimas ir telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis pasirašė bendradarbiavimo sutartį, skirtą verslo verslui (B2B) sektoriaus stiprinimui. Pietų Korėjoje, Seule, susitikę kompanijų vadovai įtvirtino ilgalaikės strateginės partnerystės susitarimą, kurios tikslas – suvienijus abiejų įmonių pajėgas, verslo klientams suteikti specializuotus, konkrečiai jiems pritaikytų produktų ir paslaugų paketus.
„Samsung“ iniciatyva sukurtas bendradarbiavimo su telekomunikacijų operatoriais projektas bus vykdomas visame pasaulyje. 2012 m. planuojama pasirašyti sutartis su JAV, Europos ir Azijos šalių operatoriais. Kartu su „Omnitel“ vykdomas projektas yra vienas pirmųjų visame pasaulyje.
Pasak „Samsung“ Verslo klientų skyriaus vadovo Baltijos šalims Lino Turčinavičiaus, „Šiuo projektu verslo klientams siekiama operatyviai ir profesionaliai suteikti netradicinius specifiniam verslui, pavyzdžiui, transporto, medicinos ar kt., paruoštus, konkretiems poreikiams pritaikytus sprendimus. Džiaugiamės partneryste su didžiausia šalies telekomunikacijų operatore „Omnitel“ ir tikime, kad suvienytos pastangos padės Lietuvos verslo atstovams suteikti profesionaliausias paslaugas ir produktus, suteiksiančius galimybę darniai verslo plėtrai ir šalies ekonominiam augimui.“
„Šis bendradarbiavimas yra kokybinis žingsnis į priekį, leisiantis pasiūlyti verslo klientams dar labiau specializuotus, jų poreikius atitinkančius sprendimus. Džiaugiamės, kad „Omnitel“ buvo pasirinktas vienu pirmųjų operatorių pasaulyje šiam projektui įgyvendinti. Tai dar vienas Lietuvos, kaip pažangiausių IT ir telekomunikacijų technologijų šalies įvertinimas, prie kurio jaučiamės svariai prisidėję“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Projektą įgyvendins suburta speciali „Samsung“ ir „Omnitel“ komanda, kurią sudaro abiejų kompanijų vadovaujantys pareigūnai, projekto vadovai bei vadybininkai. Bendradarbiaujant įmonėms siekiama ne tik tiekti produktus ir paslaugas klientui patogiausiomis sąlygomis, bet ir jas kurti, atsižvelgiant į konkrečius reikalavimus ir situaciją rinkoje.