Didžiausiai Baltijos šalyse informacinių technologijų grupei „Sonex“ priklausančios bendrovės pradės naudotis naujuoju „Sonex“ prekiniu ženklu, kuris buvo specialiai sukurtas siekiant tinkamai vizualiai išreikšti naują kompanijos verslo filosofiją.
Kurdami naują „Sonex“ prekinio ženklo koncepciją, siekėme kuo geriau atspindėti IT rinkos tendencijas ir kompanijos artimus ryšius su klientais“ – sakė „Sonex Technologies“ marketingo direktorius Eimundas Mačiulis. Pasak jo, per penkiolika kompanijos veiklos metų „Sonex“ prekinis ženklas sėkmingai įsitvirtino pagrindinėse informacinių technologijų veiklos srityse ir yra kompanijos klientams tapęs aukštos kokybės, kvalifikacijos ir patikimumo sinonimu.
„Tačiau šiandien, kuomet informacinių technologijų rinka ir kompanijos veikla tapo labiau orientuota į sukauptų žinių pagrindu teikiamus sprendimus ir paslaugas, pokytis turi atsispindėti ir naujoje „Sonex“ prekinio ženklo koncepcijoje.“ – teigia E.Mačiulis.
Kompanijos ženkle dominuoja dvi spalvos – žalia ir mėlyna. Žalia spalva išreiškia patikimumą ir glaudžius santykius su klientais, tuo tarpu mėlyna spalva simbolizuoja vieną svarbiausių „Sonex“ kompanijos turtą – įvairiapusiškas žinias informacinių technologijų srityje. „Šiandien vis dažniau kompanijos yra vertinamos pagal tai, kokį žinių bagažą jos yra sukaupusios ir kaip sugeba šias žinias panaudoti klientų poreikiams patenkinti ir jų problemoms spręsti“ – aiškina E.Mačiulis.