Šių metų kovo mėnesį keletas išmaniojo telefono „iPhone 4S“ vartotojų padavė grupinį ieškinį vienam iš JAV teismų, kuriame apkaltino kompaniją „Apple“, jog balsu valdomo asmeninio asistento „Siri“ funkcionalumas neatitinka to, ką „Apple“ demonstruoja reklamose per televizorių. Ieškovai nusiuntė ieškinį Oklendo miesto teismui, kurio prašo priteisti materialinę kompensaciją už patirtą žalą.
„Daug kas iš to, ką rodo „Apple“ per televiziją, neatitinka tikrovės. Gamintojas tvirtina, jog „Siri“ dėka žmonės derina susitikimus, ieško restoranų, mokosi groti roką su gitara ar užrišti kaklaraištį. Reklamoje visi šie veiksmai atliekami naudojant „iPhone 4S“ ir „Siri“. Tačiau reklama visiškai prieštarauja asistento funkcionalumui“, – pareiškė vienas iš ieškovų.
Tuo pačiu metu kampanija „Apple“ tvirtina, jog nepatenkinti vartotojai, jei jau jie iš tikrųjų nusivylė „Siri“, galėjo pasinaudoti išmaniojo telefono grąžinimo galimybe. Kompanija leidžia visiems vartotojams per 30 dienų po įrenginio pirkimo jį grąžinti, tačiau ieškovai to nepadarė. Be to, „Apple“ nurodo ir tai, jog „Siri“ vis dar yra beta versijos stadijoje, todėl parodytas reklamoje funkcionalumo gali ir nebūti minėtame asmeniniame kliente. Kompanija patarė visiems vartotojams, kurie nepatenkinti „Siri“ funkcionalumu, įsigyti kito gamintojo išmanųjį telefoną. Ar pasinaudos tokiu patarimu „Apple“ konkurentai? Reikia tikėtis, kad bent jau „Samsung“ tikrai turės ką pasiūlyti.