Tarptautinė interneto rinkos tyrimų bendrovė „Gemius“ laimėjo konkursą ir kartu su partnere „Ipsos“ tirs Vengrijos interneto auditoriją iki 2017 metų.
Konkursą rengė „Vengrijos interaktyvios reklamos biuras“ (IAB Hungary) kartu su „Vengrijos komunikacijos agentūrų asociacija“ (MAKSZ). Pergalė šiame konkurse abejoms kompanijoms užtikrino teisę ir toliau tiekti šalies interneto auditorijos matavimo paslaugas. „Gemius“ yra oficiali Vengrijos interneto auditoriją matuojanti įmonė nuo 2010 metų, kuomet buvo surengtas pirmas toks konkursas.
Naujas interneto auditorijos matavimų etapas tęsis nuo 2013 metų sausio 2 dienos iki 2017 metų. Vengrija yra viena iš labiausiai issivysčiusių CRE rinkų ir šis konkursas yra didelis žingsnis, nes pirmą kartą matavimai apims ne tik tradicinį internetą (ką matuos „gemius/Ipsos Audience“), bet ir internetą mobiliuose įrenginiuose („gemiusMobile“) bei video turinį („gemiusStream“). Šios naujovės yra diegiamos dėl didėjančio interaktyvios reklamos masto Vengrijoje ir augančio reklamdavių, reklamos agentūrų ir svetainių dėmesio interneto rinkos tyrimams.
„Labai džiaugiamės „IAB Hungary“ ir MAKSZ sprendimu, kuris mums ir „Ipso“ suteikia galimybę tiekti kuopščiai renkamus duomenis ir įžvalgas apie Vengrijos interneto rinką, kuri mums ypatingai įdomi, – komentuoja Filipas Piečynskis (Filip Pieczynski), „Gemius“ viceprezidentas. – Negana to, pats sprendimas yra mūsų interneto auditorijos matavimo įrankių pripažinimas ir įvertinimas. Padidinome „gemius/Ipsos Audience“ tyrimo apimtis, nes to reikalauja interneto rinka. Tai padarėme prijungdami mobiliaus srauto ir video turinio matavimus. Prijungus šias funkcijas, tyrimas patenkins visus interneto profesionalų porekius, padėdamas jiems sėkmingai vykdyti savo kasdienę veiklą internete.“