Didžiausia Lietuvos fiksuotojo telefono ryšio ir interneto paslaugų teikėja „Lietuvos telekomo“ įmonių grupė skelbia auditorių netikrintas, preliminarias 2005 m. finansines ataskaitas, parengtas pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus.
Pagrindiniai rodikliai:
- Palyginti su 2004 m. pajamomis – 721 mln. litų, 2005 metais bendros pajamos padidėjo 1,2 proc. arba beveik 9 mln. litų ir sudarė 730 mln. litų.
- 2005 metais ADSL paslaugų vartotojų skaičius padidėjo du kartus ir metų pabaigoje sudarė beveik 105 tūkst., o pagrindinių naudojamų linijų skaičius sumažėjo 20,5 tūkst. – iki 799 tūkst.
- 2005 m. bendros veiklos sąnaudos, palyginti su 2004 m. sąnaudomis – 393 mln. litų, sumažėjo 1,6 proc. ir sudarė 387 mln. litų.
- 2005 m. pelno, neišskaičiavus palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA), padaugėjo 5,2 proc. – iki 353 mln. litų (prieš metus buvo 336 mln. litų), o EBITDA marža siekė 48.4 proc. (2004 m. – 46.6 proc.).
- 2005 m. pelnas, neišskaičiavus pelno mokesčio, buvo 109 mln. litų (2004 m. – 41 mln. litų), o grynasis laikotarpio pelnas, palyginti su praėjusių metų grynuoju pelnu – 34 mln. litų, padidėjo 2,5 karto ir sudarė 84 mln. litų.
- 2005 m. pinigų srautas iš įprastinės veiklos buvo 340 mln. litų (2004 m. - 276 mln. litų). Nors buvo išmokėti dividendai (101 mln. litų) ir investuota į finansinius instrumentus (124 mln. litų), pinigų ir jų ekvivalentų padaugėjo 61 mln. litų.
- 2005 m. ilgalaikės investicijos sudarė 73 mln. litų (2004 m. – 75 mln. litų).
AB „Lietuvos telekomas“ generalinio direktoriaus Arūno Šikštos vertinimu, 2005 metų „Lietuvos telekomo“ įmonių grupės veiklos rezultatai yra puikūs – gerokai išaugo jos bendrosios pajamos. „Sėkmingai baigėme dvejų metų veiklos gerinimo programą ir, išėję iš krizės, dabar jau aiškiai žinome, kuria kryptimi einame“, - tvirtina A. Šikšta. Jo teigimu, įmonė daug geriau nei buvo planuota įgyvendino visus savo pažadus ir paslaugų vartotojams, ir akcininkams. „Šie rezultatai leidžia ir toliau kryptingai didinti įmonės veiklos efektyvumą bei ypač, diegiant jungtines balso, duomenų ir TV paslaugas, pradėti išbandyti IT paslaugų sprendimus, siekiant juos sujungti su įprastinėmis telekomunikacijų paslaugomis“, - sako AB „Lietuvos telekomas“ generalinis direktorius.