Paskutinius keletą metų „Flash“ technologija nuolat praradinėjo savo populiarumą, užleisdama vietą naujoms, šiuolaikinėms interneto technologijoms, tačiau iki šiol lieka standartu asmeniniuose kompiuteriuose ir panašu, jog visai neketina pasiduoti.
Kompanija AMD netgi mano, jog „Flash“ žaidimai greitu metu įgaus antrą kvėpavimą – per artimiausius 12 mėnesių jie savo kokybe susilygins su analogais iš žaidimų konsolių segmento. Šią prognozę kompanija pagarsino, pristatydama savo naujus APU „Trinity“ procesorius.
AMD mano, jog aparatinio 3D spartinimo integracija į „Adobe Flash“ perkels žaidimus į naują lygmenį. Šiuo metu „Flash“ žaidimai kol kas yra labai paprasti, kadangi bet kokie labiau ar mažiau grafikos prisotinti projektai reikalauja gana galingo asmeninio kompiuterio.
AMD šiuo metu vis daugiau kalba apie tas programines technologijas, kurios aktyviai išnaudoja grafinio adapterio galią, ar tai būtų diskretinę vaizdo plokštė, ar hibridinis procesorius, kaip APU „LIano“ ar „Trinity“ – tai pagrindinis kompanijos mikroschemų privalumas, lyginant su pagrindinio konkurento sprendimais. Paskutinieji AMD procesoriai, tarp kitko, palaiko ne tik „Flash“, bet ir HTML5 spartinimą šiuolaikinėse naršyklėse. Tokiu būdu AMD optimizmas leidžia pasvajoti ne tik apie elementarius „Flash“ galvosūkius, tačiau ir apie kokias nors šaudykles, pavyzdžiui, naudojančias „Unreal Engine“.