Vasario 8 dieną 11 val. Šiauliuose duris atveria modernus ir šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras. Akcinė bendrovė „VST“, skirianti ypatingą dėmesį profesionaliam klientų aptarnavimui ir teikiamų paslaugų kokybei, diegia įmonėje klientų aptarnavimo standartus ir siekia aukštos klientų aptarnavimo kultūros. Modernaus klientų aptarnavimo centro įkūrimas, profesionalus čia dirbančio personalo darbas yra vienas iš strateginių tikslų, kuriuos įmonė užsibrėžė įgyvendinti šiais metais.
Šiuolaikinius standartus atitinkančio klientų aptarnavimo centro įkūrimas - ryžtingas energetikų siekis Šiaulių mieste kelti ir puoselėti klientų aptarnavimo kultūrą. Tai jau antrasis akcinės bendrovės „VST“ žingsnis, žengtas gerinant klientų aptarnavimo kokybę. Praėjusiais metais visoje bendrovėje buvo pradėti diegti klientų aptarnavimo standartai, apibrėžiantys klientus aptarnaujančių darbuotojų pareigas ir atsakomybę. Pradėjus diegti šiuos standartus, klientų aptarnavimo kultūra įmonėje akivaizdžiai išaugo, tad šiais metais nuspręsta tęsti pradėtą darbą.
„Dėmesys klientams, sklandi komunikacija ir aptarnavimo kokybė – ypatingai svarbūs kiekviename versle. Galima sakyti, tai verslo sėkmės garantas, - teigia akcinės bendrovės „VST“ generalinis direktorius Darius Nedzinskas. - Tikimės, kad modernaus klientų aptarnavimo centras pateisins klientų lūkesčius ir patenkins jų poreikius. Gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą“.
Naujame, erdviame centre dirbs tik savo srities profesionalai, sukaupę ne mažą žinių bagažą ir išmanantys bendravimo meną. Į centrą užsukęs esamas ar dar tik būsimas bendrovės klientas visą reikiamą informaciją gaus, pasikalbėjęs su centre dirbančiu specialistu: „Jam nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija klientams bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje“, - sako akcinės bendrovės „VST“ Šiaulių miesto skyriaus viršininkas Arūnas Navarauskas. Klientų aptarnavimo centre Šiauliuose dirbs 11 specialistų. Siekiant išvengti eilių ir spūsčių, atsiskaitant už bendrovės suteiktas paslaugas, centro lankytojus registruos kompiuterinė, bankuose naudojama elektroninė sistema. Centruose klientams bus teikiamos išsamios konsultacijos, platinama aktuali informacija.
Į centrą užsukusius klientus turėtų maloniai nustebinti šiuolaikiškai įrengtos centro patalpos ir aukštos kokybės aptarnavimas. Klientus čia dirbantis personalas pasitiks pasitempęs ir pasipuošęs naujomis vienodomis uniformomis. Taip siekiama išlaikyti vieningą įmonės įvaizdį, didinti įmonės vardo atpažinimą visuomenėje.
Ateityje planuojame, kad modernūs klientų aptarnavimo centrai duris atvers ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir atokesniuose rajonuose, kur bendrovė teikia savo paslaugas. Šiais metais bendrovė žada atidaryti modernius klientų aptarnavimo centrus ne tik Šiauliuose, bet ir Klaipėdoje, Kretingoje, Kaišiadoryse, Pakruojyje. „Klientai yra pagrindiniai mūsų veiklos ir teikiamų paslaugų kokybės vertintojai, tad turime dėl jų pasistengti. Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas. Siekiame tai įrodyti ne žodžiais, o nuveiktais darbais“, - teigia VST vadovas.
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją daugiau nei 672 tūkst. klientų Vakarų Lietuvoje. Tiekiamos energijos kokybei bei patikimumui, eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams prižiūrėti skiriamos pagrindinės bendrovės investicijos. 2005 metais į nusidėvėjusius Šiaulių, Kauno, ir Klaipėdos regionų skirstomuosius tinklus bendrovė investavo 130 mln. litų.