Pusė amerikiečių mano, kad „Facebook“ tėra laikinas mados klyksmas ir laikui bėgant šį reiškinį pakeis kitos naujovės. Tokie rezultatai buvo gauti, kai „Associated Press“ ir CNBC atliko JAV gyventojų apklausą, rašo „Time“.
Be to, paaiškėjo, kad pusė amerikiečių mano, esą socialinio tinklalapio akcijų kaina pirminio viešo siūlymo metu yra pernelyg aukšta ir neatspindi tikrosios bendrovės vertės.
Tikėtina, kad šios savaitės pabaigoje „Facebook“ debiutuos vertybinių popierių rinkoje. Manoma, kad įmonės vertė perkops 100 mlrd. JAV dolerių ribą. Jei šios prognozės išsipildys, tuomet „Facebook“ nurungs tokius prekės ženklus kaip „Disney“, „Ford“ ir „Kraft Foods“.
Atlikus investuotojų apklausą paaiškėjo, kad 58 proc. respondentų mano, jog „Facebook“ akcijos yra pervertintos, vos trečdalis tikino, esą kompanijos vertė yra tinkama.