Visiškai atsinaujinusi jauna kompanijos AMD komanda pasipildė dar vienu nariu. Kaip teigia oficialus pranešimas spaudai, nuo gegužės 14 d. AMD pradeda dirbti naujas marketingo direktorius – 39 metų dailiosios lyties atstovė Colette LaForce.
Colette LaForce užsiims AMD tarptautiniu marketingu, įskaitant strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, darbu su prekės ženklais, vidaus ir viešaisiais ryšiais, korporatyvinių renginių organizavimu, marketingo ir paramos kampanijos ir t. t. Pastarajame poste ji pakeis Nigelą Dessau, kuris paliko AMD dar praėjusių metų pabaigoje.
Šiuo momentu Colette LaForce užima analogišką postą kompanijoje DELL. Tiksliau, analogiška veikla padalinyje „Dell Services“. Tvirtinama, jog ši ekspertė turi labai daug patirties dirbant su tarptautinėmis struktūromis, organizuojant įvairaus sudėtingumo marketingo kampanijas. Dar prieš pradėdama veiklą kompanijoje DELL, ji gerus dešimt metų dirbo marketingo sferoje eilėje IT kompanijų, įskaitant korporacijas „Rackable Systems“ (dabartinis kompanijos SGI savininkas) ir „Accenture“.
Dirbti marketingo srityje Colette LaForce padeda ir su pagyrimu baigtas Notr-Damo universitetas, kuriame ji gavo menų bakalauro diplomą. Matyt, AMD prezidentas Rory Read mano, jog kompanijos atgimimui būtent tokių žmonių ir reikia.