Kompanija IDC pateikė preliminarius skaičiavimus, kurie rodo, kiek visame pasaulyje buvo parduota planšetinių kompiuterių per 2012 m. I ketvirtį.
Nuo sausio iki kovo mėnesių imtinai buvo realizuota 17,4 mln. planšetinių kompiuterių su įvairia programine ir aparatine platforma. Tai yra net 120 % daugiau, nei per 2011 m. analogišką laikotarpį: tuomet buvo realizuota 7,9 mln. vienetų. Tiesa, jei palygintume su 2011 m. IV ketvirčiu, kuomet buvo parduota net 28,2 mln. planšetinių kompiuterių, tai per šių metų I ketvirtį kritimas sudaro net 40 %.
Per minėtą laikotarpį kompanija „Apple“ pardavė 11,8 mln. „iPad“ planšetinių kompiuterių. Nors 2011 m. IV ketvirtyje jų buvo parduota 15,4 mln., tačiau „Apple“ konkurentų laukė didesnė nesėkmė, taigi „Apple“ pavyko padidinti savo rinkos dalį nuo 54,7 % iki 68 %.
„Amazon“ planšetinių kompiuterių „Kindle Fire“ pardavimai, IDC duomenimis, smarkiai krito, tokiu būdu kompanija nukrito iš antros į trečią vietą. „Amazon“ rinkos dalis šiame segmente per tris mėnesius sumažėjo nuo 16,8 % iki 4,0 % (iš viso buvo parduota 4,8 mln. „Kindle Fire“).
Antroje vietoje atsidūrė nekenčiamiausias „Apple“ varžovas – P. Korėjos elektronikos gigantas „Samsung“, ketvirtoje vietoje – „Lenovo“, o penketuką užbaigia amerikiečių kompanija „Barnes & Noble“. Pastarųjų kompanijų planšetinių kompiuterių pardavimai nepaviešinti.