Jei kada apims pyktis, nes jūsų norimas domeno pavadinimas jau užimtas, nukreipkite savo įtūžį į Mike‘ą Manną.
Jis yra vienas seniausių domenų spekuliatorių klubo narių. O šiuo metu jis perka vardus itin įnirtingai. Ir ne tuos, kurie kažkada buvo naudoti, bet naujus. Jis perka dar neregistruotus domenų pavadinimus ir po to juos parduoda už kelis šimtus JAV dolerių, kartais ir daugiau.
Mike‘as Mannas kasdien vidutiniškai įsigyja po 300 domenų vardų ir parduoda juos per savo kompaniją – „DomainMarket.com“. Šis verslas, pasak M. Manno, atneša 400 tūkst. JAV dolerių įplaukų per mėnesį.
Prekiauti domenais jis pradėjo 1998 metais, kai vieną dieną sulaukė 25 tūkst. JAV dolerių pasiūlymo už jo turimą domeną Menus.com. Kitą dieną jis sulaukė 50 tūkst. JAV dolerių siūlymo. Už domeno vardą M. Mannas buvo sumokėjęs 70 JAV dolerių.
Praėjusią savaitę per mažiau nei 24 valandas M. Mannas užėmė 14 962 domenus. Jis tai padarė naudodamas pusiau žmogaus jėgą, pusiau programinę įrangą. Visų pirma, specialiu įrankiu, kuris filtruoja populiarius „Google“ raktinius žodžius, žiūri į pranešimų srauto potencialą, atsijoja aiškius prekės ženklo pažeidėjus ir tada sureitinguoja ir įvertina galimus vardus.
„Mes turime filtrą, tačiau aš esu pasaulyje efektyviausias tokio pobūdžio filtras, – sako M. Mannas. – Nemanau, kad kas nors gali skaityti milžiniškus domenų sąrašus taip greitai kaip aš, ir suprasti, ką jie skaito.“
Tolimesnį darbą perima mašina, kuri įvykdo atrinktų domenų pirkimus.
Vardai, kuriuos per parą užregistravo M. Mannas nėra interneto aukso kasykla. Nusipirkti domenai nėra tokie kaip, pavyzdžiui, Sex.com – brangiausias kada nors parduotas domenas, į kurį tai pat buvo investavęs M. Mannas.
Šie vardai yra tokie kaip CeoHealthClub.com, ChineseFoodCatering.com, BaptistChurchCamp.com ir DrugDevelopers.com. M. Mannas tiki, jog tokius vardus jis gali parduoti ir gauti padorų pelną.
M. Manno domenų pirkimų maratonas jam atsiėjo 100 tūkst. JAV dolerių.