Koncernas „Premier Farnell“ pranešė apjungiantis du savo prekių ženklus „Farnell“ ir „element14“, sukurdamas vientisą pavadinimą, kuris bus naudojamas Europoje. Tiek inžinieriai projektuotojai, tiek už pirkimus įmonėse atsakingi asmenys vienoje vietoje turės prieigą prie naujausių produktų, informacijos apie juos, įrankių ir paslaugų.
Naujas prekės ženklas siūlys visus iki šiol „Farnell“ tiekiamus produktus ir paslaugas. Be to, jie bus papildyti medžiaga ir įrankiais, esančiais portale „element14“. „element14“ bendruomenė pirmoji leisdavo inžinieriams apsikeisti nuomonėmis su savo srities ekspertais ir bendradarbiauti plėtojant naujas idėjas, sprendžiant užduotis. „element14“ padeda rasti atsakymus į rūpimus klausimus, kaupti žinias techninėmis temomis ir gauti informaciją apie naujausias technologijas.
Tuo tarpu „Farnell“ gali pasigirti ilgamete patirtimi diegiant inovacijas komponentų platinimo srityje Europoje, pagalba inžinieriams diegiant technologijas, atitinkančias RoHS direktyvą, sukurtomis naujoviškomis ir apdovanotomis pakuotėmis. „Farnell“ pirmasis pradėjo siūlyti nemokamus projektavimo įrankius, o neseniai portale „element14“ paleido unikalią ir tuo pačiu galingą tarnybą „Knode“.
Be to, neseniai pasirašytos sutarties su „Raspberry Pi“ fondu dėka, „Farnell element14“ remia pasaulinę revoliuciją, kurią vykdo miniatiūrinis kompiuteris „Raspberry Pi“. Tam, kad jaunieji inžinieriai galėtų kuo geriau išnaudoti jame slypintį potencialą, specialioje interneto grupėje, sukurtoje populiarinti „Rapsberry Pi“, vyksta diskusijos apie naują kompiuterį ir jo panaudojimo galimybes.
„Farnell element14“ planuoja naudotis abiejų sujungtų vienetų patirtimi, o laikui bėgant siūlyti vis daugiau naujų paslaugų. Internetu perkančių klientų skaičius nuolat auga, o „Farnell element14“ nori tapti pirmaujančiu paslaugų tiekėju inžinieriams, ieškantiems informacijos ir produktų internete. Dviejų prekių ženklų sujungimas leis pasiūlyti klientams nepalyginamai aukštesnį paslaugų lygį daugelyje pasaulio regionų.
„Kai išanalizavome interneto įtaką įmonės veiklai, padarėme išvadą, kad artimiausiu metu klientų įpročiai žymiai pasikeis. „element14“ ir „Farnell“ sujungimas yra savotiška elektronikos komponentų pardavimo verslo pritaikymo skaitmeninio amžiaus iššūkiams, apraiška“, – teigia „Farnell Europe“ marketingo direktorius Alanas Patersonas.