„Fazer“ ir „Rovio entertainment“ bendradarbiavimas jau davė rezultatų – birželio mėnesį Lietuvos ir kitų šalių prekybos vietose pasirodys „Angry birds“ saldainiai. Populiaraus žaidimo gerbėjams bus pasiūlyti dviejų rūšių guminukų maišeliai su įvairių skonių „Angry birds“ herojus vaizduojančiais saldainiais.
„Mes didžiuojamės galėdami pristatyti „Angry birds“ saldainius, puikiai atspindinčius „Fazer“ siekį kurti skonio pojūčius. Mūsų tikslas – nuolat dirbti su naujais partneriais ir kartu ieškoti būdų kūrybiškai išnaudoti turimus prekės ženklus. Strateginis bendradarbiavimas su „Rovio“ suteikė mums šią unikalią galimybę“, – sako „Fazer Bakeries and Confectionery“ vykdantysis direktorius Pekka Rantala.
Kūrybinio proceso metu itin didelis dėmesys buvo skirtas saldainių skonių parinkimui ir formų gamybai. Siekiant į saldainius perkelti visą „Angry birds“ pasaulį ir jo herojų savybes, „Fazer“ produktų vystytojai glaudžiai bendradarbiavo su „Rovio entertainment“ dizaineriais. „Angry birds“ gerbėjus džiugins paukščių, kiaulių, kiaušinių ir blokų formų guminukai, pasižymintys įvairių vaisių skoniais ir netikėtais įdarais.
Naujieji saldainiai šią vasarą pasirodys Skandinavijos, Baltijos šalyse, Vokietijoje, Austrijoje, Rusijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje ir Rumunijoje. Prekybos taškai oro uostuose, lėktuvuose ir keltuose leis „Angry birds“ saldainiams pasiekti iki 40 šalių rinkų, net tokių tolimų kaip Kinijos.
„Angry birds“ guminukai yra vienas svarbiausių produktų, kurį šiais metais ketiname pristatyti Lietuvoje. Tikime, kad ši naujiena, pažymėta tokiu patraukliu tarptautiniu prekės ženklu, sulauks didelės sėkmės mūsų šalies saldumynų rinkoje“, – teigia UAB „Fazer Lietuva“ marketingo vadovė Indrė Švelnytė.