Kompanija „Intel“, labiau žinoma kaip asmeninių kompiuterių mikroschemų gamintoja, dabar planuoja užkariauti Kinijos išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinką, pranešė kompanijos atstovas spaudai.
„Mūsų strategija Kinijoje – laimėti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkoje. Mums tikrai pavyks!“, – teigė „Intel China“ prezidentas Seanas Maloney, bendraudamas su Kinijos socialinio tinklo „Sina Weibo“ vartotojais.
Kad sėkmingai galėtų konkuruoti su kitais gamintojais, „Intel“ kuria naujas mikroschemas, įskaitant mobiliąją „Medfield“, kurios turės rekordiškai žemą energijos suvartojimo rodiklį, esant pakankamai dideliam spartos lygiui.
Seano Maloney pokalbiai su Kinijos vartotojais įvyko prieš kasmet organizuojamą renginį „Intel Developer Forum“, kuris vyks Pekine šios savaitės pabaigoje. Taip pat S. Maloney prasitarė, kad „Intel“ ketina pademonstruoti „Medfield“ sistemą, kuri gali būti naudojama planšetiniuose kompiuteriuose ir išmaniuosiuose telefonuose.
Naujausi „Intel“ susitarimai su „Lenovo“ galėtų padėti procesorių gigantui įsitvirtinti Kinijos rinkoje, kurioje dominuoja D. Britanijos kompanija ARM. Tikimasi, kad Kinijos kompiuterių gamintojas „Lenovo“ II ketvirtyje išleis „Android“ telefoną K800, kuris bus platinamas operatoriaus „China Unicom“. Priminsime, kad šių metų parodoje „CES 2012“ „Intel“ paskelbė apie susitarimą su „Lenovo“ ir „Motorola“ dėl išmaniųjų telefonų su „Medfield“ platforma platinimo
„Intel“ gaus dar daugiau pajamų, kai „Microsoft“ išleis savo naująją operacinę sistemą „Windows 8“. Tuo pačiu metu procesorių gigantas turi didelę programinės įrangos kūrėjų komandą, kuri kuria ir „Android“ operacinei sistemai“, – pridūrė S. Maloney.
„Plėsti rinką mobiliųjų procesorių segmente „Intel“ nebus lengva. Tokie konkurentai kaip ARM, „Samsung“, „Qualcomm“ ir NVIDIA turi mikroschemų portfelį ir gali pasiūlyti savo procesorius labai konkurencingomis kainomis“, – teigia Nikolė Peng, tyrimų kompanijos „Canalys“ analitikė.
„Tačiau „Intel“ leidžia aiškiai suprasti, kad ji ketina skirti daugiau išteklių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių sričiai. Partnerystė su „Lenovo“ ir „Motorola“ yra labai geras atspirties taškas plėstrai Kinijos rinkoje. Artimiausioje ateityje mes pamatysime, ar Intel galės įgyvendinti savo garsius lozungus“, – sako N. Peng.
S. Maloney taip pat sakė, kad nešiojamųjų kompiuterių rinka vis dar auga, ir todėl jis vis dar įdomi kompanijai „Intel“. „Manau, kad ploni nešiojamieji ir planšetiniai kompiuteriai papildo vienas kitą“, – pasidalino savo nuomone „Intel China“ vadovas S. Maloney.