Viena didžiausių Lietuvoje kompiuterinės įrangos gamybos ir prekybos bendrovių BMS pernai pasiekė 100,1 mln. litų apyvartą – 36 proc. didesnę nei 2004 metais (73,6 mln. litų).
„Pardavimų šuolį nulėmė ne tik bendras mažmeninės prekybos kompiuterine įranga augimas, kuris, mūsų vertinimu, siekė apie 15 proc., bet ir BMS vykdyta parduotuvių plėtra, išaugusi nešiojamųjų kompiuterių paklausa, padidėjusios verslo sektoriaus investicijos į kompiuterinės įrangos atnaujinimą“, – komentavo BMS direktorius Artūras Afanasenka.
Pernai BMS Klaipėdoje ir Šiauliuose atidarė dvi naujas specializuotas kompiuterių parduotuves „BMS Megapolis“. Šiuo metu „BMS Megapolių“, kurie, gyventojų apklausų duomenimis, yra žinomiausios specializuotos kompiuterinės įrangos parduotuvės Lietuvoje, tinklą sudaro septynios parduotuvės.
Be parduotuvių plėtros, apyvartos augimui didelės įtakos turėjo gerokai išaugusi aukštos kokybės modernių įrenginių paklausa. Iš šios įrangos labiausiai išsiskyrė nešiojamieji kompiuteriai, kurių pardavimai BMS parduotuvėse pernai išaugo 2,7 karto. Tuo tarpu stacionariųjų kompiuterių BMS pardavė 9,4 proc. daugiau nei užpernai.
Be nešiojamųjų kompiuterių, BMS parduotuvėse pernai labiausiai augo MP3 grotuvų, daugiafunkcinių įrenginių, skaitmeninių foto kamerų pardavimai.
„Prognozuojame, kad nešiojamųjų kompiuterių ir kitos modernios įrangos paklausa ir toliau augs, todėl ketiname tęsti „BMS Megapolio“ parduotuvių plėtrą šiais metais atidarydami mažiausiai tris naujas parduotuves. Be to, nuolat plėsdami partnerių užsienyje tinklą, šiemet gerokai padidinsime siūlomų prekių asortimentą. 2006 metais apyvartą tikimės padidinti mažiausiai 40 proc. iki 140 mln. litų“, – sakė A.Afanasenka.