Tuo metu, kai kiti gamintojai varžosi dėl vietos didžiausioje Azijos rinkoje Kinijoje, „Samsung Electronics“ savo žvilgsnį yra nukreipusi į Afriką, kurioje savo dalį kitais metais sieks padidinti iki 20 % nuo dabar turimų 10 %.
Pietų Korėjos mobiliųjų telefonų gamintojas agresyviai stengiasi sudominti Afrikos pirkėjus savo „Built for Africa“ produktų linija, kuri išsiskiria energija taupančiais, aukštą temperatūrą atlaikančiais bei nebijančiais netolygaus energijos tiekimo prietaisais nuo buitinės technikos iki išmaniųjų telefonų.
Didžiausias galimybes „Samsung“ mato pigių išmaniųjų telefonų rinkoje, nes joje numatomas paklausos augimas. „Tikimės išmaniųjų telefonų rinkos dalį padidinti iki 20 %. Tą sieksime padaryti pristatę „Galaxy Pocket“ prietaisą“, – naujienų agentūrai „Reuters“ kalbėjo „Samsung“ vadovas Afrikos regionui Kwang Kee Park.
Afrika yra viena iš greičiausiai augančių mobiliųjų telefonų rinkų pasaulyje, kurioje anot rinkos tyrimų agentūros „GSMA“ duomenų kitąmet veiks 738 mln. prietaisų. „Samsung“ skaičiuoja, jog praeitais metais buvo parduota 97 mln. mobiliųjų telefonų, o išmaniųjų tarp jų buvo apie 6–8 %. Bendrove tikisi, kad 2015 metais Afrikos regionas sudarys 15 mlrd. dolerių „Samsung“ pajamų.