Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB ir žiniasklaidos koncernui „Schibsted ASA“ priklausanti UAB „15 min“ pasirašė sutartį dėl pramogų naujienų portalo „Zebra.lt“ perleidimo.
Remiantis pasirašyta sutartimi, „15 min“ iš TEO perims naujienų portalą ir jo valdymą bei naudosis prekės ženklu ir interneto domenu „Zebra.lt“.
Interneto paslaugų prekės ženklą ZEBRA ir toliau valdys TEO. Telekomunikacijų bendrovė taip pat toliau teiks elektroninio pašto paslaugas, suteikdama adresus su galūne „@zebra.lt“.
TEO generalinio direktoriaus Arūno Šikštos teigimu, perleidusi naujienų portalą, TEO visą dėmesį sutelks į pagrindinę savo veiklą – telekomunikacijų paslaugų plėtrą ir jų kokybę.
„Džiugu į savo komandą priimti naujienų portalą „Zebra.lt“. Tikiu, kad dirbdami kartu, sukursime daugiau vertės savo skaitytojams ir reklamos užsakovams. Sujungus „Schibsted Media Group“ (SMG) Lietuvoje valdomus interneto portalus „15min.lt“, „Plius.lt“ ir „Zebra.lt“, pasieksime daugiau nei 1,1 mln. unikalių interneto vartotojų. Tai svarbus strateginis žingsnis SMG siekiant tapti didžiausia Lietuvos žiniasklaidos priemonių grupe internete“, – teigė Tomas Balžekas, SMG vadovas Lietuvoje.
Portalas „Zebra.lt“ (iki 2006 metų vadinosi „Takas.lt“) yra vienas pirmųjų portalų Lietuvoje, veiklą pradėjęs dar 1998 metais. Šiuo metu „Zebra.lt“ yra populiariausias pramogų naujienų portalas, itin daug dėmesio skiriantis įžymybių gyvenimui, video turiniui ir laisvalaikio naujienoms. Portalą skaito vidutiniškai 450 tūkst. unikalių lankytojų per mėnesį.