Mobiliojo ir fiksuotojo ryšio paslaugas teikianti bendrovė „Eurocom“ antrąjį 2005 m. pusmetį užbaigė ypač gerais rezultatais - lyginant su praeitų metų pirmuoju pusmečiu, mobiliojo ryšio pardavimų apimtys išaugo perpus, o fiksuotojo ryšio - 25 proc. Įmonė iš viso per praėjusius metus gavo 26 mln. 740 tūkst. litų pajamų, o 2004 m. apyvarta sudarė 26 mln. 716 tūkst.
„Eurocom“ 60 proc. savo pajamų gavo iš mobiliojo ryšio paslaugų teikimo, 26 proc. iš fiksuotojo, o 14 proc. iš telefonų pardavimo, aptarnavimo ir instaliacinių darbų.
Per 2005 m. „Eurocom“ abonentų skaičius išaugo 20 proc. ir pasiekė beveik 30 tūkst. Didžiausias augimas buvo privačių klientų ir fiksuotojo ryšio segmentuose. Praėjusiais metais bendrovės mobiliojo ryšio klientai prakalbėjo 14 proc., o fiksuotojo - 24 proc. daugiau minučių.
„Telekomunikacijų rinka yra išties dinamiška, skatinanti didelį dėmesį skirti rinkodarai, besikeičiantiems vartotojų poreikiams. Džiugu, kad per visus praėjusius metus kompanijos pajamos augo, nors ir nedaug. Mums pavyko panaikinti neigiamą pajamų skirtumą, metų pabaigoje siekusį beveik milijoną litų. Tai rodo, kad einama teisinga linkme. Į komandą surinkus naujus veržlius žmones, žymus pelno augimas pasimatys šiais - 2006 metais“, - teigė „Eurocom“ direktorius Liudvikas Andriulis.
Bendrovė šiais metais planuoja pajamas didinti 11 proc., t.y. iki 30 mln. litų. Siekiama, kad 2006 m. „Eurocom“ fiksuotoju ryšiu naudotųsi daugiau kaip 35 tūkst. abonentų. Taip pat tikimasi, jog prakalbėtų minučių skaičius išaugs 30 proc. Įmonės augimą turėtų užtikrinti vykdoma nuosekli rinkodaros ir pardavimų strategija - prekybos kanalų ir vartotojų segmentų plėtra.
„Eurocom“ klientų aptarnavimo centrai veikia trijuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje ir Visagine. Bendrovė savo mobiliojo ryšio paslaugas teikia „Bitės“ tinklais, o telekomunikacijų paslaugas - „Lietuvos telekomo“.