Kompanija „Google“ pradėjo pasaulinę reklaminę kampaniją, skirtą reklamuoti savo unifikuotai platformai „Google Play“. Pastaroji pakeičia „Android Market“ ir šiuo metu siūlo įsigyti el. knygų, muzikos, programėlių ir kitų pasiūlymų, kuriuos „Google“ suteikia galimybę įsigyti vienoje vietoje.
Tiesa, į didžiulę „Google Play“ „medaus statinę“ pateko „šaukštas deguto“ – domenas „GooglePlay.com“ jau užimtas, todėl kol kas korporacijai belieka tenkintis „play.google.com“.
Kad gautų teisę naudoti šį pavadinimą, paieškos gigantas įteikė teismui ieškinį prieš „GooglePlay.com“ domeno savininką iš Japonijos. Raštiškas kreipimasis buvo nukreiptas dieną prieš „Android Market“ pervadinimą. Kompanijos teigimu, domenas jai „neturi“ didelės reikšmės.
„Mūsų skundas nesusijęs su prekės ženklu „Google Play“. Mus daugiau domina klausimas, kodėl domeno vardas, kuris turi žodį „Google“, nepriklauso kompanijai“, – pakomentavo savo sprendimą „Google“ atstovas.