Planšetinio kompiuterio „iPad 3“ anonsas beveik garantuotai įvyks kovo 7 d, tačiau iki gegužės mėnesio kompanija „Apple“ vargu ar sugebės organizuoti nedeficitinį šios naujienos tiekimą. Visa tai susiję su tuo, jog naujasis itin aukštos raiškos ekranas gaunamas nepakankamai dideliais kiekiais.
Kaip teigia taivaniečių interneto šaltinis „DigiTimes“, kompanija „Apple“, nepatenkinta taivaniečių kompanija „Chimei Innolux“ (CMI), kuri ir tiekė „iPad 3“ ekranus su 2048 х 1536 raiška (264 dpi), ją pakeitė į japonų „Sharp“. Kiti du „Retina“ ekranų tiekėjai išliko tie patys – tai korėjiečių LG ir „Samsung“.
Tas pats šaltinis „DigiTimes“ praneša, jog „Apple“ ketina išleisti 8 GB duomenų kaupiklį turintį planšetinį kompiuterį „iPad 2“. Tai leis kompanijai įsisavinti naują 350–400 JAV dolerių segmentą. Maždaug III ketvirtyje gali debiutuoti ir 7,85“ įstrižainės ekraną turintis „iPad mini“, kuris kovos 250–300 JAV dolerių diapazone. Tuo pačiu „Apple“ išplės savo produktų spektrą, kad galėtų apimti kuo didesnę auditoriją.
Nors kai kurie šaltiniai buvo paskleidę gandus, jog „iPad 3“ bus maždaug 70–80 JAV dolerių brangesnis už savo pirmtaką su panašiomis modifikacijomis, tačiau šaltinis „9to5Mac“ patvirtino, jog tokie gandai neturi pagrindo. „Apple“ kainų politika po trečios kartos planšetinio kompiuterio „iPad“ pasirodymo nepasikeis. Ir toliau bus siūlomos 16, 32 ir 64 GB versijos. Jauniausias modelis tik su „Wi-Fi“ kainuos 499 JAV dolerius, vyriausias modelis su 64 GB – 699 dolerius. 3G modemo buvimas pabrangins „iPad 3“ dar papildomai 130 dolerių.
Tuo tarpu portalas CNET publikavo San Franciske esančio menų centro „Yerba Buena Center“ nuotrauką, kurioje matyti, kaip pastatas „matuojasi“ naują „Apple“ logotipą. Čia tradiciškai vyks naujų „Apple“ produktų prezentacijos. Akivaizdu, jog kovo 7 d. šio menų centro lankytojams tikrai bus ką pasižiūrėti.