Bendrovės „GigaOM“ atliktas tyrimas atskleidė, kad bendrovės „Google“ teikiama paslauga „Google TV“ populiarėja gana lėtai: remiantis „Android Market“ programėlių naudojimu, skaičiuojama, kad „Google TV“ vartotojų skaičius svyruoja nuo 0,5 iki 1 mln.
Pasak „GigaOM“ atstovų, 70 proc. „Google TV“ naudotojų turi „Logitech Revue“ TV predėlius, kurių gamyba dėl per mažos paklausos buvo nutraukta, o likusieji 30 proc. tam naudoja „Sony Internet TV“ televizorius ir specialius „Sony“ grotuvus.
„Google“ nei paneigė, nei patvirtino šio „GigaOM“ tyrimo išvadas.
Pasak apžvalgininkų, jei nurodytas „Google TV“ vartotojų skaičius yra teisingas, tai reiškia, kad „Google TV“ beveik nėra paklausi JAV rinkoje, kur šiai paslaugai skirti TV priedėliai buvo pardavinėjami maždaug pusantrų metų. Šią prielaidą patvirtintų ir „Logitech“ sprendimas nutraukti jai skirtų priedėlių „Revue“ gamybą.
Pranešama, kad „Google“ savo paslaugos „Google TV“ ateitį sieja su šiemet rinką pasieksiančiais bendrovių LG, „Samsung“, „Sony“, „Vizio“ ir kitų gamintojų interaktyviaisiais televizoriais, turinčiais interneto ryšio galimybę. Ar šios viltys pasiteisins, parodys laikas.