Lietuvos įmonės, užsisakiusios spausdinimo paslaugas, reikiamus dokumentus gali spausdinti kur kas taupiau ir efektyviau. Optimizuotas spausdinimo paslaugas „Optimized Print Services“ (OPS) pristatanti UAB „Konica Minolta Baltia“ stengiasi keisti verslininkų spausdinimo įpročius, suteikdama vis populiarėjančią galimybę visus spausdinimo valdymo procesus patikėti specialistams.
„Tokia paslauga Europoje jau įprasta. Kadangi „Konica Minolta Baltia“ priklauso tarptautiniam holdingui, sudaroma galimybė lygiai tokias pat paslaugas teikti ir Lietuvoje panaudojant sukurtas technologijas ir metodikas. Užsienio verslininkai jau spėjo įvertinti tokio spausdinimo naudą, mat spausdinimo darbus patikėjus specialistams, taupomos ne tik lėšos, bet ir brangus darbuotojų laikas“, – sako UAB „Konica Minolta Baltia“ generalinis direktorius Voldemaras Dudėnas.
Užsisakius Optimizuotas spausdinimo paslaugas specialistams perleidžiama spausdinimo įrangos priežiūra ir spausdinimo procesų valdymas. Paslaugą siūlanti „Konica Minolta Baltia“ gali atlikti įmonės įrangos ir procesų auditą ir konkrečiai pasiūlyti, kaip efektyviau organizuoti bei modernizuoti spausdinimo procesus, o vėliau, įgyvendinant pasiūlytą koncepciją, sumažinti išlaidas.
Siūlomos strategijos dažniausiai numato neefektyvių, nusidėvėjusių aparatų pašalinimą arba kitokį jų apkrovimo paskirstymą. Be to, OPS paslauga leidžia spausdinimo procesus pilnai perleisti į specialistų rankas: efektyviai veikianti sistema taupys visos įmonės darbuotojų laiką, taip pat bus užtikrinta spausdinimo kokybė.
„Maksimali nauda gali būti pasiekiama pakeitus dalį įrangos naujais, pigesnę eksploataciją užtikrinančiais įrenginiais. Naują įrangą nuomojame, todėl klientas moka už realiai atspausdintą popieriaus lapą, į kurio kainą įskaičiuotos visos eksploatacinės medžiagos, techninės priežiūros ir remonto darbai“, – sako V. Dudėnas.
Anot jo, UAB „Konica Minolta Baltia“ naudojamos sistemos praneša apie įrenginių būklę, eksploatacinių medžiagų likutį, todėl įmonės darbuotojams nebereikia rūpintis spausdinimo miltelių užsakymu ar remonto darbų organizavimu. Šių sistemų pagalba spausdinimo aparatus aptarnaujantis personalas žino, kada pristatyti eksploatacines medžiagas dar prieš joms pasibaigiant, taip pat, kada atlikti profilaktinį remontą, todėl operatyviai reaguoja į iškilusias problemas. Profesionalų techninį aptarnavimą ir operatyvumą užtikrina šeši serviso centrai visoje Lietuvoje.
Sukūrus naują spausdinimo infrastruktūrą, įmonei užtikrinamas jos valdymas ir priežiūra. Visas įrangos aptarnavimas perimamas į „Konica Minolta Baltia“ rankas – čia organizuojama profesionali techninė priežiūra, remontas, eksploatacinių medžiagų pristatymas. Be to, įgyvendintą sistemą reguliariai peržiūri specialistai, ji, esant poreikiui, vėl optimizuojama keičiantis įmonės struktūrai ar kintant įrangos apkrovimui.