JAV prezidento administracija išplatino pranešimą, kuriame interneto kompanijoms rekomenduojama sukurti daug patikimesnes konfidencialios vartotojų informacijos apsaugos sistemas.
Panašūs JAV Baltųjų rūmų administracijos veiksmai susiję su vis dažniau paviešinama nauja informacija apie vartotojų sekimą, šiems naršant po internetą, o visa tai paskui perduodama reklamos užsakovams. Pavyzdžiui, jau 36 JAV valstijų prokurorai išreiškė susirūpinimą dėl „Google“ planų platinti jos surinktą informaciją apie savo klientus kitoms kompanijoms.
Interneto kompanijos pareiškė, jog greitu metu interneto svetainėse pasirodys opcija, kuris turėtų neleisti sekti vartotojo veiksmus tinklalapiuose. Būtent to ir siekė JAV vyriausybė jau nuo 2010 metų. Paspaudęs mygtuką, vartotojas turės galimybę atsisakyti, kad būtų renkama informacija apie jo naršymo veiksmus svetainėje ir perduodama trečioms šalims.
Konfidencialios informacijos apsaugos Internete šalininkai artimiausiu metu imsis kurti principus, kuriais remiantis vartotojas galės atsisakyti savo veiksmų sekimo pasauliniame voratinklyje. „Svarbiausias klausimas – kokią įtaką turi tokios kompanijos, kaip „Google“, „Microsoft“, „Yahoo!“ ir „Facebook“, kurios stengiasi bet kokiomis priemonėmis pakeisti mūsų siekiamas priimti taisykles ir taip paversti jas beprasmėmis“, – teigė John Simpson, vartotojų teisių apsaugos tarnybos (FTC) atstovas.
Naujienų agentūros BBC teigimu, FTC jau yra padavusi keletą ieškinių prieš „Google“ ir „Facebook“, kurios yra kaltinamos pažeidus konfidencialios informacijos apsaugos internete taisykles, kurios priimtos dar 2011 metais.