Pernai viena didžiausių IT įranga prekiaujančių bendrovių Baltijos šalyse „Acme kompiuterių komponentai“ (ACC) įsitvirtino verslo segmente. Jau kelis metus iš eilės auganti IT rinka 2011 metais išsiskyrė didėjančia nešiojamųjų kompiuterių paklausa verslo sektoriuje. Tai buvo vienas iš pagrindinių veiksnių, per praėjusius metus bendrovei leidęs dar labiau sustiprėti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, o apyvartą padidinti daugiau nei trečdaliu. Praėjusių metų ACC apyvarta siekė 412 milijonų litų, o tai net 31 proc. daugiau nei 2010-aisiais, kai buvo viršyti 314 mln. litų. Prognozuojama, kad per 2012 metus apyvarta padidės ketvirtadaliu ir pasieks 510 mln. litų.
„Bendrovės apyvartą augino keli pagrindiniai veiksniai. Visų pirma – tai auganti nešiojamųjų kompiuterių paklausa verslo bei privačių vartotojų segmentuose. Didelę įtaką turėjo ir plėtra: šiuo metu ACC vykdo veiklą jau septyniose rinkose ir aptarnauja 2500 klientų, kuriems nuo praėjusių metų siūlo žymiai didesnį prekinių ženklų pasirinkimą“, – pagrindines priežastis vardija kompanijos direktorius Regimantas Buožius.
Struktūriniai pasikeitimai, į kuriuos įmonė praėjusiais metais investavo milijonus litų, smarkiai pakėlė kokybės kartelę konkurentams. 2011-aisiais prie ACC komandos prisijungė daug profesionalų. Didelis dėmesys skirtas pozicijų verslo segmente stiprinimui. R. Buožius įsitikinęs, kad šiandien jo vadovaujama įmonė gali pateisinti ir pačius didžiausius klientų lūkesčius. „Verslui nebereikia abstrakčių pasiūlymų. Mes siūlome kompleksinius sprendimus ir juos įgyvendiname“, – teigia ACC vadovas.
Praėjusiais metais atidarytas ACC padalinys Armėnijoje – tai jau 7-asis filialas Rytų Europoje. ACC šiuo metu veiklą vykdo Latvijoje, Estijoje, Kaliningrado srityje, Baltarusijoje bei Gruzijoje. 2011 metais išaugo ir bendrovės atstovaujamų prekinių ženklų skaičius. Lietuvos ir užsienio rinkose įmonė pradėjo prekiauti tokiais pasaulyje vertinamais prekiniais ženklais kaip „Acer“, „Griffin“, „Haier“, „Panasonic“. Taip pat įgijo išskirtines teises Baltijos šalyse platinti „Edifier“, „Vanguard“, „Sigma“ ir „Lexmark“ produkciją. Šiandien ACC atstovauja per du šimtus skirtingų tiekėjų bei prekių ženklų.
Pasak ACC vadovo, nauji prekiniai ženklai, kuriuos jo vadovaujama bendrovė atvedė į Lietuvos ir užsienio rinkas, greitai atranda savo nišą. „Svarbu ne tik augantys vis naujų prekinių ženklų pardavimai, bet ir tai, kad pasaulyje garsios kompanijos pasitiki Lietuvos įmone ir sutinka kartu su mumis vystyti verslą“, – teigia R. Buožius.
Vertindamas šiuo metu turimą prekinių ženklų krepšelį ACC vadovas teigė, kad pernai tiek verslo pasaulyje, tiek tarp privačių vartotojų populiariausi buvo „Dell“ produktai. Šių produktų Lietuvos ir užsienio rinkose verslininkams bendrovė pardavė daugiausiai. Juos Baltijos šalyse platina vienintelė autorizuota „Dell“ verslui skirtų produktų distributorė bendrovė ACC. 2011 metais Lietuvos įmonė buvo paskelbta efektyviausia „Dell“ produktų platintoja Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionuose.
Praėjusiais metais ACC sulaukė pripažinimo ir iš IT pasaulio milžinės „Microsoft“, kuri lietuvių bendrovę pasirinko oficialiu licencijų platintoju Baltijos šalyse. Prie šių apdovanojimų prisidėjo ir kasmetinis „Computer Equipment Wholesalers Industry report“ tyrimas, kuriame ACC yra dvylikta tarp 1000 Europos IT kompanijų. Reitinguojant įmones, jos vertinamos pagal pardavimų augimą bei finansinį stabilumą.
„Mūsų 200 profesionalų komanda nuo 1998 metų kasdien dirba, kad ACC pasirinkta kryptis – tapti pirmaujančia IT bendrove verslo sektoriuje – pasiteisintų. Šiandien esame patikimas partneris solidžioms užsienio kompanijoms ir matome vis daugiau verslo plėtros galimybių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Tiesa, visi su plėtra susiję veiksmai būna itin pasverti“, – kompanijos įdirbį vertina ACC direktorius R. Buožius.