Lietuvos interneto lankytojai paskutinį 2005-ųjų metų ketvirtį pasidavė šalyje įsigalėjusiai realybės šou karštligei. Vien tik finaliniai dviejų muzikinių projektų koncertai sulaukė daugiau nei 100 tūkst. interneto vartotojų dėmesio. Praėjusį ketvirtį taip pat pasiektas televizijos internete žiūrimumo rekordas - linksmas siužetas su buvusiu „Žalgirio“ legionieriumi Eduardo Cota peržiūrėtas 140 tūkst. kartų.
Muzikiniai realybės šou „Kelias į žvaigždes“ (LNK) ir „Dangus“ (TV3) tapo ne tik populiariausiomis sezono naujienomis, bet ir išsilaikė tarp žiūrimiausių laidų visą transliavimo internete laikotarpį. Kiekvieną realybės šou vidutiniškai pasižiūrėdavo po 20 tūkst. interneto televizijos TV.LT (www.tv.lt) lankytojų, o pikas pasiektas per finalus, kurie prie kompiuterių iš viso sutraukė daugiau nei 100 tūkst. žiūrovų.
Be šių projektų daugiausia interneto lankytojų dėmesio sulaukė humoro laidos. Jos užpildė beveik visą žiūrimiausių laidų dešimtuką, į jį įsileisdamos tik jau minėtus realybės šou ir publicistinę laidą „Nuo...iki...“ (LNK).
Tačiau didžiausios sėkmės ne tik tarp humoro laidų, bet apskritai visų kada nors portale TV.LT rodytų vaizdo įrašų susilaukė specialioje TV.LT rubrikoje „Be tabu už kadro“ demonstruojamas siužetas „Krepšinio užkulisiai“. Jame „Žalgirio“ įžaidėjas Eduardo Cota prieš kamerą mėgina parodyti, kokių lietuviškų keiksmažodžių yra išmokęs. Juoką keliantį reportažą, kuriame amerikietis susikaupęs stengiasi ištarti trumpą nenorminės kalbos frazę, interneto lankytojai panoro pamatyti daugiau nei 140 tūkst. kartų.
„Šis siužetas buvo pasmerktas populiarumui, nes jame puikiai dera dvi lietuvių aistros – meilė krepšiniui ir pomėgis juoktis. Pagaliau kas gi nenorėtų pamatyti krepšininko, kuris deda tiek pastangų, stengdamasis pakartoti keletą paprastų lietuviškų keiksmažodžių“, - siužeto pasisekimą komentuoja TV.LT projekto vadovas Redas Perminas.
Tuo tarpu žinių reportažų kategorijoje Lietuvos interneto lankytojai dažniausiai rinkdavosi rimtus siužetus iš politinės, ekonominės ar kriminalų srities, taip pat sporto. Labiausiai juos sudomino reportažas „Vis daugiau mįslių dėl nukritusio naikintuvo“ (LNK Žinios), pasakojantis apie Rusijos naikintuvo sudužimą Lietuvoje. Jį pasižiūrėjo daugiau nei 10 tūkst. žmonių.
Per praėjusius tris mėnesius TV.LT pradėjo transliuoti įvairaus žanro laidų. Pradėjus bendradarbiavimą su televizija TV1, rodoma nestandartinio formato ir turinio laida „ŠMC TV“. Nuo lapkričio taip pat transliuojami TV3 „Savaitės komentarai“ bei muzikinė laida „Penktadienio muzikos šou“, o nuo 2006-ųjų pradžios internete galima išvysti pramoginę pokalbių laidą „Vakaras su Marijonu“ (LNK) bei į televizijos eterį sugrįžusį realybės šou „Keičiu žmoną“ (TV3).
2005 metų paskutinį ketvirtį interneto televizijos portalą TV.LT kasdien lankė daugiau kaip 10 tūkst. žmonių. Kiekvienas lankytojas paprastai peržiūrėdavo 2-3 Lietuvos televizijų laidas ar siužetus.