SEB banko paslaugas mobiliuoju internetu ir visų banko paslaugų internetu funkcionalumą 2011 metais ypač gerai įvertino rinkos ekspertai. SEB bankas sulaukė pačių aukščiausių bendrovės „Metasite Business Solutions“, kasmet atliekančios Baltijos šalių elektroninės bankininkystės paslaugų tyrimą, įvertinimų kategorijose „Funkcionalumas“ ir „Mobilioji bankininkystė“.
Pasak SEB banko prezidento pavaduotojo Mažmeninės bankininkystės departamento direktoriaus Virginijaus Doveikos, banko tikslas – nuolat teikti geriausias paslaugas rinkoje, todėl 2011 metais SEB bankas klientams pasiūlė daug naujovių naudojantis banko paslaugomis internetu.
„Skyrėme daug laiko ir pastangų tobulindami banko paslaugas mobiliuoju internetu – sukurta SEB banko interneto svetainės mobilioji versija, nauja banko paslaugų internetu svetainės versija, pritaikyta ir įprastiems, ir išmaniesiems telefonams, taip pat banko paslaugų programėlė, pritaikyta išmaniesiems telefonams“, – sakė V. Doveika.
Pernai SEB bankas pasiūlė įvairių patogių klientams banko paslaugų internetu sistemos patobulinimų. „Pirmieji rinkoje pasiūlėme naudotis finansinių paslaugų planais, kurie suteikia galimybę už fiksuotą mokestį atlikti neribotą lėšų pervedimo internetu į visas įmonių ir asmenų sąskaitas SEB banke operacijų skaičių, internetu atsiskaityti už komunalines paslaugas su įmonėmis, kurios su SEB banku yra sudariusios įmokų surinkimo sutartis. Senatvės pensijos amžiaus sulaukusiems asmenims ši paslauga taikoma nemokamai“, – sakė V. Doveika.
Pasak V. Doveikos, dar viena naujovė – priminimas klientams apie galimybę atnaujinti kontaktinius duomenis, kad svarbi banko informacija juos pasiektų laiku ir daug paprasčiau.
SEB banko internetinės bankininkystės paslaugų registruotų vartotojų skaičius per metus padidėjo 7 proc., t. y. nuo 946 tūkst. iki 1,013 milijono. Internetu atliktų pinigų pervedimo operacijų skaičius per 2011 metus padidėjo 9,5 procento. Banko klientai internetu atlieka daugiau kaip 90 proc. visų pinigų pervedimo į kitus Lietuvos ir užsienio bankus operacijų.
Tyrimą devintus metus iš eilės atliko bendrovės „Metasite Business Solutions“ Elektroninės bankininkystės tyrimų padalinys. Ši bendrovė konsultuoja vadybos, rinkodaros, komunikacijos, informacinių technologijų klausimais Baltijos šalyse ir Vakarų Europoje.
Atliekant Baltijos šalių bankų teikiamų elektroninės bankininkystės paslaugų tyrimą, buvo analizuotos šešios elektroninės bankininkystės paslaugų sritys: funkcionalumas, aiškumas, patogumas, mobilioji bankininkystė, reagavimas į kliento paklausimus ir novatoriškumas.