Pietų Korėjos elektronikos įrenginių gamintoja „Samsung“ ketina mažinti skystųjų kristalų (LCD) televizorių gamybos apimtis. Mažėjant pardavimams, šios rinkos lyderė orientuosis į naujas technologijas, tokias kaip organinių šviesos diodų (OLED) ekranai.
Pernai LCD ekranų pardavimai sumažėjo 10 proc., kompanijos pelną sumažino ir krentančios tokių televizorių kainos, skelbia BBC. Rinką užpildant Kinijos kompanijų produkcijai, prognozuojama, kad ateityje tokių televizorių kainos dar labiau kris. Kur kas šviesesnė OLED televizorių ateitis – jų pardavimai artimiausiais metais smarkiai augs.
„Samsung“ nėra vienintelė kompanija, kuriai sunku išlaikyti LCD televizorių verslą pelningą. Kitos televizorių rinkos dalyvės, tokios kaip Pietų Korėjos LG ir Japonijos „Sony“, su panašiomis problemomis susidūrė jau anksčiau. Jos jau pademonstravo kelis didelės įstrižainės OLED televizorius, kurie rodo kokybiškesnį vaizdą, naudoja mažiau elektros energijos, užima mažiau vietos ir yra lengvesni nei įprasti LCD televizoriai.