Atsinaujinęs socialinis tinklas „MySpace“ paskelbė, kad nuo gruodžio jo auditorija išaugo milijonu naujų naudotojų.
„MySpace“ vyriausiasis operacijų direktorius Chrisas Vanderhookas pareiškė, kad dabar registracijų skaičius socialiniame tinkle padidėjo nuo nulio iki 40 tūkstančių per parą.
Analitinė kompanija „comScore“ užfiksavo resurso informacijos srauto padidėjimą beveik 4 % lyginant su gruodžiu. To socialiniame tinkle nebuvo fiksuojama jau metus. Sausį „MySpace“ lankomumas pasiekė 25,1 milijono. Tačiau, kaip pažymi „Media Decoder“, tinklo lankomumas pasikeitus savininkams ir toliau krenta.
Priminsime, kad praėjusiais metais kompanija „News Corp“ socialinį tinklą „MySpace“ pardavė už 35 milijonus dolerių, nors prieš 6 metus jį įsigijo už 580 milijonų. Dabar už kompanijos strategiją yra atsakingas dainininkas Justinas Timberlake’as.
Didžiausio lankomumo „MySpace“ sulaukė 2008 metais, kada tarnybą kas mėnesį aplankydavo beveik 76 milijonai internautų. „comScore“ duomenimis, pardavimo metu socialinio tinklo lankomumas buvo sumažėjęs daugiau nei dvigubai, o ir vėliau jis vis prarasdavo vartotojus.