Kompanija „Apple“ daugybei virtualios parduotuvės „iTunes“ klientų grąžina programišių pavogtus pinigus, tačiau nepaaiškina, kaip tai nutiko.
Parduotuvės „iTunes“ klientai forumuose skelbia, kad į jų sąskaitas buvo įsilaužta. Dalis žmonių teigia, kad jų asmeninė informacija (taip pat ir „PayPal“ sąskaitos) buvo pakeista, o pinigai išleisti įvairiems pirkiniams, pvz., programėlėms. Vieni sąskaitose pasigedo kelių dešimčių, kiti – kelių šimtų dolerių.
Nors dėl neteisėtų prisijungimų prie sąskaitos vartotojai skundžiasi dar nuo 2010 metų pabaigos, „Apple“ eilinį sykį atsitvėrė tylos siena ir nepaaiškina, kodėl tai vyksta, skelbia „Cnet“. Tačiau tai tęsiasi iki šiol.
„Apple“ paaiškinime žiniasklaidai rašoma tik kad kompanija „imasi visų priemonių“ saugoti asmeninei informacijai.
Tai nėra pirmas kartas, kai ištikus problemai „Apple“ neskuba viešai jos komentuoti. Anksčiau kompanijos atstovai yra sakę, kad jie linkę pirma surinkti visus faktus, atlikti tyrimą ir atrasti problemos sprendimą prieš ką nors viešai komentuodami. Panašiai „Apple“ elgėsi ir kai susidūrė su „iPhone 4“ telefono antenos problema, ir vartotojams atradus failą, kuriame registruojama jų buvimo vieta.
Tačiau dabar, kai problema yra susijusi su žmonių asmenine informacija ir jų sąskaitomis, klientai reikalauja daugiau skaidrumo.
Kadangi „Apple“ vengia kalbėti apie šią problemą, dalis žmonių mano, kad kompanija nesugeba jos išspręsti ir vietoje to bando užčiaupti klientus grąžindami jų pinigus.
Jei manote, kad į jūsų „iTunes“ sąskaitą galėjo būti įsilaužta, pirmiausia jums reikėtų pakeisti slaptažodį (patartina – kuo sudėtingesnį, įtraukiant ne tik didžiųjų ir mažųjų raidžių, bet ir skaičių bei kitų simbolių). Taip pat galite uždrausti pasiekti sąskaitą per kitus įrenginius, išskyrus jūsų asmeninį kompiuterį; išjungti pirkimus per programėles.