Buitinės technikos vartotojai „Samsung“ išrinko geriausiu prekės ženklu. Apklausoje, vykdytoje buitinės technikos mažmeninės prekybos tinklo „Topo centras“ tinklalapyje topocentras.lt, daugiau nei keturi tūkstančiai svetainės lankytojų atidavė savo balsus už vieną iš šešių gamintojų. „Samsung“ prekinį ženklą pasirinko 31 procentas visų svetainės apklausoje dalyvavusių žmonių.
„Teigiama vartotojų nuomonė – didelis įvertinimas mūsų įmonei. „Samsung“ nuolat tobulina buitinės technikos produktus, todėl vartotojams siūlo tik aukščiausios kokybės, nepriekaištingai veikiančius įrenginius. Žinoma, technologijos nestovi vietoje, todėl pažangiausios technologijos diegiamos „Samsung“ buitinėje technikoje vos tik pastebėjus naujus technikos vartotojų poreikius“, – kalbėjo „Samsung Electronics Baltics“ namų skaitmeninės įrangos skyriaus vadovas Miroslavas Ramanavičius.
Pasak M. Ramanavičiaus, „Samsung“ buitinės technikos pirkėjai praėjusiais metais labiausiai buvo linkę įsigyti naują televizorių. Šaldytuvų, skalbyklių ir kitos buitinės technikos pardavimai priklauso nuo namuose turimų įrenginių nusidėvėjimo, juose įdiegtų funkcijų, todėl šių įrenginių pirkimo apimčių negalima lyginti su televizorių įsigijimo apimtimis.
Iš visų apklausoje dalyvavusių respondentų, 18 proc. balsų atiteko kompanijai „Bosch“. Buitinės technikos gamintojai „Beko“ ir „Electroliux“ pasidalino vienodą balsų skaičių – po 11 proc. Kitiems gamintojams atiteko likęs balsų skaičius.