Prieš Valentino dieną Lietuvoje parduodama vis daugiau šiai progai skirtų dovanų, tačiau pirkėjai neskuba jų pirkti iš anksto ir paskutinę dieną užsakymais užverčia net ir interneto parduotuves. El. parduotuvėje Dovanusalis.lt beveik 80 proc. visų Valentino dienai skirtų dovanų yra nuperkama vasario 11–13 dienomis.
„Valentino dienai skirtų prekių paklausa auga nuo sausio pabaigos, tik labai retais atvejais pavieniai pirkėjai užsako dovanų anksčiau, – sako Dovanusalis.lt vadovas Eugenijus Kižinas. – Be to, žmonės dažniau lankosi el. parduotuvėje ieškodami ne konkretaus daikto, bet dovanos idėjos, kuri šia proga ir yra svarbiausia – originalių, nematytų daiktų“. E. Kižino teigimu, didėjantys Valentino dienos prekių pardavimai el. parduotuvėje yra nulemti ir įsitvirtinančių Valentino dienos tradicijų, ir apsipirkimo internetinėje parduotuvėje privalumų: prekė pristatoma tiesiai į namus, jos kaina dažnai mažesnė nei įprastoje parduotuvėje, o pats pirkimas trunka trumpai. Atsižvelgdama į tendencijas, Dovanusalis.lt prieš šių metų Valentino dieną tikisi parduoti 40 proc. daugiau dovanų nei pernai.
Dovanusalis.lt vadovo teigimu, internete dažniau apsiperka moterys, tačiau prieš Valentino dieną santykis smarkiai pasikeičia vyrų naudai. Prieš vasario 14-ąją net 75 proc. perkančiųjų yra iki 30 m. amžiaus, tuo metu prieš Kalėdas – tiek pat procentų sudaro vyresni nei 30 m. amžiaus asmenys.