Šiemet jau aštuntąjį kartą buvo paskelbtas geriausių pasaulinių interneto svetainių reitingas „Web Globalisation Report Card 2012“. Interneto svetainių amerikiečių ekspertų kompanijos „Byte Level Research“ atliktas tyrimas išskyrė interneto puslapius, kurie yra patogiausi vartotojui, plačiausiai pritaikomi ir atitinka globalumo standartus. Audito ir verslo konsultacijų įmonės „Deloitte“ puslapis Deloitte.com šiemet ir vėl pateko į Top 25 svetainių sąrašą, atsidurdamas 22-ojoje vietoje. Tai yra aukščiausia pozicija ne tik tarp „Big4“, bet apskritai tarp verslo konsultacijų kompanijų.
Nepaprastai greitai tobulėjant technologijoms ir didėjant vartotojų prieigos prie skirtingų įrenginių galimybėms, šiemet vertindama geriausias interneto svetaines „Byte Level Research“ vadovavosi trimis esminiais kriterijais: globalumu, mobilumu ir socialiniu prieinamumu. Puslapio globalumas – tai kriterijus, įvertinantis keliomis skirtingomis kalbomis yra prieinama svetainė, taip pat – ar išlaikomas bendras įmonės komunikacijos nuoseklumas bei informacijos specifiškumas atskiroms šalims.
Mobilumo kriterijus patvirtina, kad interneto prieiga yra sėkminga ne tik kompiuteryje, bet ir planšetiniuose įrenginiuose bei išmaniuosiuose telefonuose, kurie vis dažniau papildo ar net pakeičia įprastą kompiuterį. Socialinis prieinamumas – tai faktorius, įvertinantis, kaip glaudžiai interneto svetainė yra susijusi su puslapiais socialinėje žiniasklaidoje, keliomis kalbomis joje vykdoma komunikacija, ar tinkamai įmonė reklamuojama vietiniuose šaltiniuose.
„Kurdami ir tobulindami „Deloitte“ lietuviškąjį interneto puslapį remiamės užsienio kolegų patirtimi: nuolat vyksta mokymų ciklai, telefoninės ir vaizdo konferencijos. Globalūs įmonės techniniai standartai padeda sukurti formą, tačiau turinį talpiname tik aktualų Lietuvos vartotojams. Būtent todėl vienos populiariausių užklausų yra mūsų ekspertų kas mėnesį rengiamos mokesčių ir teisės naujienos, straipsniai, komentarai, interaktyvūs interviu, taip pat tyrimai ir įžvalgos, atlikti Centrinės Europos mastu, – teigė „Deloitte Lietuva“ rinkodaros vadovė Lina Pradkelienė. – Didžiuojuosi, kad visos globalios „Deloitte“ IT bei turinio administratorių komandos darbas ir vėl įvertintas puikiais balais. Tai motyvuoja neatsilikti nuo pasaulinių naujovių ir siekti geriausio rezultato, taip pat – dalintis patirtimi.“