Per paskutinius keletą metų mes tapome pokyčių kompiuterių pramonėje liudininkais. Iš pradžių iki antros vietos „užkopė“ kompanija „Acer“, tačiau taip pat greitai „nusirito“ į ketvirtą. Į penktą vietą šiaip ne taip pakilo ASUS, o kitas asmeninių kompiuterių gamintojas „Dell“ nusileido į trečią vietą. Galiausiai praėjusių metų IV ketvirtyje į antrą vietą kaip kometa pakilo kinų kompanija „Lenovo“.
Sprendžiant iš paskutinių naujienų, atskriejusių iš Taivano, „Lenovo“ vykdomasis direktorius savo kompanijai iškėlė tikslą iki 2012 m. pabaigos tapti asmeninių kompiuterių rinkos lydere. Ir tai tikrai neatrodo fantastiškai.
IV ketvirčio rezultatai rodo, jog nuo rinkos lyderės HP kinų kompanija „Lenovo“ atsilieka vos per 2 %. Kadangi „Lenovo“ jau senokai lyderiauja Azijos rinkose, o asmeninių kompiuterių rinka dabar sparčiai ėmė augti Pietryčių Azijoje, kinams yra visi šansai nuo pjedestalo nustumti jau eilę metų ten karaliaujančią HP.
Tiesa, „Lenovo“ neketina sėdėti tik Azijoje ir planuoja aktyvią plėtrą Vakarų rinkose. Priminsime, jog 2011 metais į „Lenovo“ atėjo dirbti buvęs „Acer“ vadovas, buvo įsigytas didelis Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas, taip pat Japonijoje sukurta bendra kompanija su vietos NEC. Net preliminarūs sausio mėnesio duomenys, kuriuos pateikia „DigiTimes“, demonstruoja „Lenovo“ pasiekimus. Tuo metu, kai kitų asmeninių kompiuterių gamintojų pardavimai smunka maždaug 10–15 %, kinų „Lenovo“ gali pasigirti 5–8 % augimu.