Elektromobilių efektyviam naudojimui reikalingos infrastruktūros kūrimo lyderė „Better Place“ dviejų metų laikotarpyje ketina pradėti pirminio viešo akcijų siūlymo (IPO) procesą ir tikisi, kad gauta nauda įtakos platesnį elektrinių automobilių paplitimą pasaulyje.
Kompanija „Better Place“ greičiausiai atliks dar vieną finansavimo raundą prieš pateikdama pirminį viešą akcijų siūlymą. Nuo kompanijos įsikūrimo jos kapitalas išaugo iki 750 milijonų JAV dolerių.
„Better Place“ verslo koncepcija paremta mobiliuoju telefonų pramonės modeliu – elektromobilių vairuotojai gali nuomotis įkrautas ir brangiai kainuojančias baterijas, kurių įsigijimo kaina dažnai prilygsta paties automobilio kainai. Anot žaliųjų technologijų tyrimo bendrovės „Pike Research“, iki 2017 metų įkraunamų elektromobilių pardavimo skaičius turėtų išaugti iki 5,2 milijonų, tuo tarpu, kai praėjusiai metais jų buvo parduota vos 114 000.
Praėjusią savaitę „Better Place“ Izraelio klientams pristatė 100-ą pirmųjų „Reanault Fluence Z.E“ elektromobilių. Tai tęstinė, elektrinių automobilių įkrovimo bei baterijų keitimo tinklo įkūrimo minėtoje šalyje projekto dalis. Panašų tinklą „Better Place“ ketina įrengti ir Danijoje.