Nežiūrint į nevienareikšmiškus ekspertų ir kritikų atsiliepimus, vartotojai ėmė pirkti planšetinius kompiuterius „Amazon Kindle Fire“ iš karto po jų debiuto rinkoje. Analitikai iš „Stifel Nicolaus“ paskaičiavo, jog per 2011 m. IV ketvirtį kompanija pardavė apie 6 mln. šių planšetinių kompiuterių.
Būtent „Kindle Fire“ pasirodymas pagerino kompanijos finansinius rezultatus, o naujais produktas tapo trečiu pagal populiarumą po „iPad“ ir „Galaxy Tab“.
Ekspertų teigimu, „Amazon“ planšetinio kompiuterio paplitimo geografija, o taip pat pasirinkta teisinga marketingo strategija leido gana smarkiai padidinti kompanijos pelną. Planšetiniai kompiuteriai, tokie kaip „iPad“ ir „Kindle Fire“, gana greitai pervilioja stacionarių ir nešiojamųjų kompiuterių vartotojus. Savo ruožtu „Kindle Fire“ užėmė tvirtas pozicijas būtent daugybės „Amazon“ klientų dėka, nepaskutinėje vietoje – ir įrenginio kaina.
2012 metais, analitikų teigimu, „Kindle Fire“ pakels kompanijos pajamas iki maždaug 2,34 mlrd. JAV dolerių. Taip pat prognozuojama, jog daugelis investuotojų nepastebėjo šio planšetinio kompiuterio potencialo dėl jo orientacijos naujienų portalų lankymas, el. knygų skaitymas ir filmų peržiūra.
Vis tik „Kindle Fire“ savo rinkos dalį atsiriekė savo konkurencinės kainos dėka, todėl dabar „Amazon“ turi visus šansus tapti šių kompiuterių segmento viena iš lyderių.