Australijos ryšių reguliavimo institucija skyrė „Nokia“ maždaug 55 tūkst. Australijos dolerių (~153 000 Lt) baudą ir prisakė suomių kompanijai pakeisti savo marketingo politiką, susijusią su reklaminių ir informacinių SMS žinučių siuntinėjimu, praneša „Reuters“.
Australijos ryšių ir masinio informavimo priemonių valdyba tvirtina, jog „Nokia“ siuntinėdavo savo klientams pranešimus su savo produkcijos reklama, tačiau nesuteikdavo galimybės atsisakyti nepageidaujamų žinučių prenumeratos, kaip to reikalauja vietos teisės aktai.
„Nokia“, savo ruožtu, atsakydama į tokį reguliuojančios institucijos verdiktą, sustabdė šios paslaugos veiklą Australijoje, o taip pat paskelbė tai padaryti ir visame pasaulyje; kartu ketinama supaprastinti prenumeratos atsisakymo funkciją būsimuose įrenginiuose.
Kartu Australijos reguliuojantis organas rekomendavo „Nokia“, jog ši pravestų aiškinamąjį darbo savo marketingo personalui dėl SMS marketingo ypatumų ir reikalavimų, kurie numatyti įvairių šalių teisės aktuose.
Australijos ryšių ir masinio informavimo priemonių valdybos atstovas Richard Bean pažymėjo, jog kai kurios kompanijos iki šiol nelabai supranta SMS marketingą reguliuojančių teisės aktų. Jis pabrėžė, jog vieni ir tie patys reikalavimai galioja tiek SMS, tiek el. paštui, jie vienodi visoms kompanijoms, priklausančioms smulkiam, vidutiniam ir stambiam verslui.
Nežiūrint į tai, jog reklamos užsakovai SMS marketinge mato didžiulį potencialą, įskaitant paslaugas, kurios remiasi lokaciniais duomenimis, masinį tokių paslaugų diegimą ir plėtrą riboja tik masinių skundų iš vartotojų pusės galimybė, o ne reguliuojančių organų priimti teisės aktai.