Vienas iš „Skype“ įkūrėjų investuos į Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse veikiančią interneto bendrovę „smartAD“. Estas Toivo Annus pasirašė susitarimą su šia interneto reklamos ir technologijų bendrove gruodžio pabaigoje, pagal kurį įsipareigojo investuoti į technologinių sprendimų kūrimą bei įmonės plėtrą užsienio rinkose. „smartAD“ yra didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, teikiantis reklamos internete paslaugas bei sprendimus.
T. Annus kartu su kitais partneriais įkūrė „Skype“ 2003 m. ir vadovavo šios bendrovės inžinierių komandai. 2005 m. bendrovę iš steigėjų už 2,6 mlrd. JAV dolerių įsigijo pasaulinė korporacija „eBay“.
T. Annus į „smartAD“ investuos per paties įsteigtą investicijų fondą „PoohTech“, kurio tikslas – investuoti į perspektyvias interneto bei technologijų bendroves. Fondo investicijų portfelyje – įvairaus profilio įmonės, pavyzdžiui, unikalias elektroninių bilietų sistemas vystanti Estijos bendrovė „United Tickets“.
2008 m. įkurta „smartAD“ yra sparčiausiai augantis interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, turintis atstovybes Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. 2011 m. bendrovės pajamos išaugo beveik dvigubai, šiemet planuojama išlaikyti panašius augimo tempus.
„Neramioje ekonominėje aplinkoje daugiausia galimybių sėkmei turi bendrovės, kurios yra lanksčios, koncentruojasi į technologinių kompetencijų kūrimą ir labai aktyvią geografinę plėtrą. Manau, kad „smartAD“ komanda turi reikiamą viziją, o taip pat žinias bei ekspertiškumą šiai vizijai įgyvendinti“, – sakė investicijų bendrovės „PoohTech“ vadovas bei partneris Herty Tammo.
„smartAD“ tinklui Lietuvoje priklauso per 150 interneto svetainių, o pasiekiamas auditorijos dydis viršija 1,4 mln. žmonių. Tarp didžiausių bendrovės klientų Baltijos šalyse – „Nokia“, „L‘Oreal“, SEB, „Samsung“ ir kt.