Vertinantys „Lenovo“ prekės ženklą, nuo šiol Lietuvoje šios vienos didžiausių pasaulyje asmeninių kompiuterių bei jų priedų gamintojos prekių ras parduotuvėje „NovoShop“. Taip pervadintas prieš trejus metus Vilniuje atidarytas pirmasis Baltijos šalyse specializuotas „Lenovo“ kompiuterių salonas „ThinkShop“.
„Pastaraisiais metais pradėjome teikti naujų paslaugų, todėl atsirado būtinybė jas suvienyti bendru ženklu, – sako „Lenovo“ gaminiais prekiaujančios UAB „Novocore" vadovas Kastytis Rinkūnas. – Rinkdamiesi naują salono pavadinimą siekėme, kad dalis jo išliktų atpažįstama pirkėjams, o kita dalis – atspindėtų bendrą įmonės pavadinimą: taip iš „ThinkShop“ ir „Novocore“ gimė parduotuvės pavadinimas „NovoShop“. Kompiuterių remonto paslaugas teikia „NovoServis“.
„Novocore“ vadovo teigimu, bendrovės specialistai nuolat gilina žinias apie produktus, kad klientams teiktų profesionalias konsultacijas įsigyjant ir naudojant „Lenovo“ techniką. „Salono ir techniniai darbuotojai yra išklausę specialius „Lenovo“ kursus, – sako K. Rinkūnas. – Specializuojamės būtent šio ženklo kompiuterių pardavime ir aptarnavime, todėl galime pasiūlyti optimaliausius sprendimus tiek verslui, tiek privatiems asmenims.“
Nuo atidarymo Vilniuje pirmosios specializuotos parduotuvės, kurioje buvo prekiaujama išskirtinai „Lenovo“ kompiuteriais, darbuotojų skaičius joje padvigubėjo, o parduotų „Lenovo“ kompiuterių skaičius išaugo apie 60 proc. Todėl jau kitais metais planuojama atidaryti ir antrąjį saloną. Taip pat dar šiais metais tikimasi atnaujinti parduotuvę internete www.novoshop.lt.
Informacinė svetainė internete Thinkshop.lt ir toliau veiks. Čia internautai, neišeidami iš namų, galės rasti visą reikalingą informaciją apie „Lenovo“ kompiuterių modelius ir jų priedus. Tinklapyje pateikiamos išsamios produktų charakteristikos.
UAB „Novocore“ (lot. „novocore“ – „naujas branduolys“), 2006 m. pradėjusi tiekti „Lenovo“ įrangą verslo klientams, 2007 m. atidarė pirmąją specializuotą „Lenovo“ parduotuvę Baltijos šalyse. Joje galima rasti didžiausią ir plačiausią Lietuvoje „Lenovo“ kompiuterių, aksesuarų ir priedų asortimentą.
2005 m. „Lenovo“, priklausanti Kinijos „Legend Holdigs“ kompanijai, įsigijo visą IBM asmeninių kompiuterių padalinį ir teisę naudotis vartotojų pasitikėjimą užsitarnavusiais „NetVista“ ir „ThinkPad“ ženklais. Šiais metais „Lenovo“ aplenkė tokias bendroves kaip „Dell“, „ASUS“ ar „Sony“ ir pakilo į antrąją vietą, parduotų kompiuterių skaičiumi nusileisdama tik „Hewlett-Packard“.