Trip Hawkins, tokių kompanijų kaip „Electronic Arts“ (EA) ir „Digital Chocolate“ įkūrėjas pasidalino gana įdomiais pastebėjimais apie žaidimų pramonės ateitį. Jo teigimu, žaidimų ateitis – tai interneto naršyklės, kurios šiandien pažįstamos praktiškai kiekvienam, besinaudojančiam internetu: ar tai būtų stalinio kompiuterio, ar išmaniojo telefono vartotojas, ar net „protingo“ televizoriaus savininkas. Taigi bet kas, kuris žino, kaip naudotis interneto naršykle, galės žaisti savo mėgstamus žaidimus.
Taip pat šalia žaidimų, kurie veikia per interneto naršyklę, kaip šios pramonės ateitį T. Hawkins paminėjo nemokamus žaidimus su socialinių tinklų galimybėmis ir virtualiomis prekėmis, ir čia žmonės galės pasirinkti, ar jiems leisti realius pinigus savo virtualiems įgūdžiams tobulinti, ar ne. Ir tai jau vyksta – daugelis MMORPG tampa nemokamais (pavyzdžiui, „DC Universe Online“, „Star Trek“), taip pat tokie MMO žaidimai, kaip „Battlefield Heroes“ ir „Team Fortress 2“.
Daugelis studijų jau dabar aktyviai žiūri į žaidimų, veikiančių per interneto naršyklę, pusę. „Epic Games“ perkelia savo „Unreal Engine 3“ varikliuką į „Adobe Flash“ platformą, o „iD Software“ gali didžiuotis, kad „Quake Live“ jau veikia per naršyklę online režimu. Turbūt gana greitai pamatysime, kiek gyvybingi tokie projektai, ir ar jie pakeis „tradicinius“ kompiuterinius žaidimus.
Trip Hawkins prognozuoja, kad šie minėti pasikeitimai įvyks per artimiausius dešimt metų, todėl dar galime pasidžiaugti įprastais žaidimais, kurie veikia be interneto naršyklės pagalbos. Jei viskas vystysis tokiais tempais, kaip ir šiandien, tokia prognozė, visai tikėtina, gali tapti realybe.