Lietuvos elektroninės prekybos asociacija (LEPRA), reaguodama į Konkurencijos tarybos nutarimą, kuriuo buvo nubausta el. parduotuvė, savo prekių kainas lyginusi su prekybos tinklų kainomis, pastebi, kad šis sprendimas sukėlė daug diskusijų tarp internetu prekiaujančių įmonių.
LEPRA narė bendrovė „IMK LT“ buvo nubausta 20000 Lt bauda už tai, kad fotografavo konkurentų prekių kainas, kurias vėliau lygino su kainomis savo internetinėje parduotuvėje. „IMK LT“ kainas fotografavo prekybos tinkluose „Elektromarkt“, „Senukai“, „Topo centras“ ir „Ogmina“.
Anot LEPRA prezidento Dainiaus Liulio, „IMK LT“ vykdytos lyginamosios reklamos kampanijos neturėjo intencijos piktybiškai suklaidinti vartotojus ar pakenkti konkurentams, o skatino vartotojus pasirinkti jiems priimtiniausią pageidaujamų įsigyti prekių kainą ir vietą.
Asociacija pastebi, kad Lietuvos Respublikos įstatymuose ir ES teisės aktuose įtvirtintas lyginamosios reklamos institutas Lietuvos verslui sukelia daugiau painiavos nei aiškumo, o kai kuriais atvejais lyginamoji reklama, kuri turi skatinti konkurenciją, verslininkų yra suvokiama kaip apskritai draudžiama reklamos priemonė. Tokia paradoksali situacija turėtų būti įvertinta instituciniu lygmeniu.
LEPRA mano, kad jei Konkurencijos taryba pateiktų papildomus paaiškinimus, kuriuose būtų apibendrinta aktuali teismų praktika bei Konkurencijos tarybos ir ES institucijų nustatytos gairės dėl Reklamos įstatyme ir kituose teisės aktuose įtvirtintų lyginamosios reklamos teisėtumo kriterijų, tai padėtų verslo atstovams tinkamai taikyti šį teisės aktų numatytą konkurenciją skatinantį įrankį.