Nuo lapkričio mėnesio telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai gali rinktis iš keturių naujų paprastų mokėjimo planų, kurie pakeitė iki tol buvusius „Bitės“ paslaugų planus. Taip pat „Bitė“ atskleidė pokyčius sąskaitose už paslaugas – klientai gaus aiškesnes sąskaitas, panaikinti daugiausiai klausimų kėlę apmokestinimai.
„Klientai „Bitės“ paslaugas Lietuvoje vertina palankiausiai jau trejus metus iš eilės, tačiau mes norime žengti toliau ir tapti akivaizdžiais lyderiais kuomet kalbama apie vartotojų patirtį. Tokius, į vartotojus orientuotus realius veiksmus vykdome jau ilgą laiką, o šiandien juos papildome nauja paprasta kainodara, aiškių sąskaitų garantija ir telefonų draudimo paslauga“, – sakė „Bitės" grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chris Robbins.
Atsinaujinanti telekomunikacijų bendrovė taip pat keičia vizualinį bendrovės pristatymą vartotojams bei komunikacijos koncepciją. Pasak C. Robbins, „Bitė“ jau planuoja ir daugiau vartotojiškų naujienų klientams, kurias pristatys netolimoje ateityje.