Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos per trečiąjį ketvirtį siekė 125,4 mln. litų – 5,1 proc. daugiau nei antrąjį šių metų ketvirtį. Per tą patį laikotarpį ūgtelėjo ir bendrovės vartotojų skaičius. Rugsėjo mėnesį „Bitės“ paslaugomis Lietuvoje naudojosi daugiau nei 1 mln. 66 tūkst. vartotojų, arba 23 tūkst. daugiau nei šių metų birželio pabaigoje.
„Bitės“ pajamos Lietuvoje tolygiai auga nuo metų pradžios – kaip ir vartotojų skaičius. Tai rodo, kad mūsų klientai vertina „Bitės“ paslaugas, jos atitinka jų poreikius ir pageidavimus“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chris Robbins.
Trečiąjį šių metų ketvirtį „Bitės Lietuva“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) siekė 39,3 mln. litų, arba 1,6 proc. mažiau lyginant su balandžio – birželio mėnesiais. Bendrovės EBITDA marža sudarė 31 procentą.
Lyginant šių ir praėjusių metų „Bitės“ veiklos rezultatus per trečiąjį metų ketvirtį, bendrovės pajamos sumažėjo 7,1 procento, o EBITDA – 5 procentais. Tuo tarpu vartotojų skaičius per metus augo 1,2 procento.
„Bitės“ grupei priklausanti Latvijoje veikianti telekomunikacijų bendrovė „Bitė Latvija“ per trečiąjį šių metų ketvirtį gavo 46 mln. litų pajamų, arba 22,3 proc. daugiau nei per antrąjį ketvirtį. Rugsėjo pabaigoje bendrovės paslaugomis naudojosi 383 tūkst. vartotojų.
Šią savaitę paskelbtais tyrimų bendrovės „EPSI Baltic“ duomenimis, Lietuvoje ir Latvijoje vartotojai palankiausiai vertina „Bitės“ paslaugas. Pirmąją vietą kasmetiniuose tyrimuose telekomunikacijų bendrovė užima trečius metus iš eilės – šiemet privatūs Lietuvos ir Latvijos mobiliojo ryšio klientai „Bitės“ paslaugas įvertino 80,1 balais iš šimto.