Tik šiais metais Baltijos šalis pasiekę „Apple“ planšetiniai kompiuteriai randa savo pirkėją. Per paskutinį ketvirtį oficialus „Apple“ platintojas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“ iš viso pardavė 4802 „iPad“ planšetinių kompiuterių. Lietuvoje – 1748 vnt., Latvijoje – 1172 vnt. ir Estijoje – 1882 vnt. Verta pažymėti, kad visą ketvirtį trūko paklausiausių 3G modelių, tad šis skaičius būtų buvęs gerokai didesnis. Iš viso per pirmuosius šių metų 9 mėnesius Baltijos šalyse parduota 12 500 „iPad“ planšetinių kompiuterių.
Kaip teigia „AVAD Baltic“ direktorius Tomas Palšis, pagerėjus populiariausių „iPad“ modelių tiekimams šį ketvirtį, jų planuojama parduoti daugiau nei dvigubai – net iki 13 000 vienetų. Iš viso kalėdinį ketvirtį Lietuvoje prognozuojama parduoti apie 5000 „iPad“. Tuo tarpu, kalbėdamas apie kitus metus, „AVAD Baltic“ vadovas prognozuoja neįtikėtiną šuolį – Baltijos šalyse parduoti įspūdingą planšetinių kompiuterių skaičių – net iki 50 000 vnt.
„Toks skaičius nėra laužtas iš piršto. Nors planšetinis kompiuteris yra dar pakankamai nauja produktų kategorija, kuriai pažinti ir suprasti jos privalumus mūsų pirkėjui reikia laiko, „iPad“ spartus populiarėjimas pasaulyje leidžia prognozuoti pakankamai optimistinius pardavimo skaičius. Jau dabar turimi pardavimai aiškiai rodo, jog Baltijos šalių rinka neatsilieka nuo bendrų pasaulio tendencijų. Esame tikri, kad „iPad“ ir toliau populiarės ir užims vis didesnę rinkos dalį ne tik tarp planšetinių kompiuterių, bet ir kompiuterių apskritai“, – įsitikinęs Tomas Palšis.
Kaip ir pasaulyje, taip ir Baltijos šalyse pastebima tendencija, kad augantys „iPad“ pardavimai mažina „Apple“ kompiuterių pardavimų augimo tempus. Vadinasi, dalis žmonių pasirenka planšetinį kompiuterį kaip vienintelę savo darbo bei laisvalaikio priemonę. „iPad“ naudą vartotojams dar labiau padidino prieš kelias savaites Baltijos šalyse pradėjusi veikti revoliucinė „Apple“ parduotuvė „iTunes Music Store“. Didžiausia internetine parduotuve vadinama programa turi daugiau nei 18 mln. aukštos kokybės muzikos kūrinių.
„Apple“ prekės ženklas per pirmuosius šių metų 9 mėnesius dar labiau sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. „AVAD Baltic“ vadovo teigimu, pirmieji trys šių metų ketvirčiai šiame regione „Apple“ buvo rekordiniai. Trijose Baltijos valstybėse sausio–rugsėjo mėnesiais buvo pasiekta 66,21 mln. Lt apyvarta – beveik 12 mln. didesnė nei per visus 2010 metus. Tad „Apple“ pardavimo Baltijos šalyse augimas yra net 88 procentai.