Jungtinėse Amerikos Valstijose prasidėjus aktyviai „Oracle Siebel CRM“ reklamos kampanijai, į verslo klientus savo tinklaraštyje kreipėsi Maiklas Parkas (Michael Park), „Microsoft Dynamics“ produktų grupės viceprezidentas. Apibūdindamas verslo įmonių svarbiausius uždavinius, jis pažymi, kad suprasti savo klientų poreikius ir išlaikyti turimus klientus kiekvienai organizacijai yra kritiškai svarbu. Šia nuostata pagrįsta bet kurio verslo sėkmė visame pasaulyje. Norint užtikrinti efektyvią veiklą ir garantuotą investicijų grąžą, ryšių su klientų valdymo sprendimais (CRM) turi būti paprasta ir patogu naudotis, jie turi tiksliai atitikti kiekvienos organizacijos poreikius ir užtikrinti, kad verslui reikalingą informaciją bus galima gauti greitai ir lengvai.
Maiklas Parkas pažymi, kad pagrindinės problemos, lydėjusios tokias verslo valdymo programas, kaip CRM (Customers Relationship Management) ar įmonių išteklių valdymo sprendimus ERP (Enterprise Resource Planning), buvo sudėtingas jų adaptavimas vartotojų poreikiams ir ganėtinai aukšta kaina. Naudojantis šiomis sistemomis, tik nedaugeliui vartotojų pavykdavo gauti verslui naudingos informacijos, jos buvo sunkiai administruojamos, nelanksčios ir reikalaudavo daug investicijų. Daugybė verslo valdymo programų vartotojų pripažindavo, kad šių programų sudėtingumas ir nelankstumas ne kartą vertė susimąstyti apie galimybes atsisakyti šių sistemų.
Šiuo metu, kai „Oracle“ atkakliai siūlo rinktis jų CRM sprendimą, vartotojų reikia pasiklausti: kodėl gi pagaliau neišsivadavus iš „Siebel CRM“ sprendimo, kuris yra brangus, nelankstus ir nepatogus naudotis? Kaip teigia Maiklas Parkas, korporacija „Microsoft“ į šį klausimą pati sau atsakė prieš tris su puse metus ir džiaugiasi tai padariusi. Kaip žinia, „Microsoft“ yra globali kompanija su daugiau nei 40 tūkstančių pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo specialistų, dirbančių daugiau nei 100 šalių. Šiuo metu sėkmingai bendradarbiaujama su daugiau nei 145 tūkstančiais verslo klientų ir partnerių.
Savo tinklaraštyje Maiklas Parkas rašo: „Kasdienių užduočių automatizavimas ir svarbių duomenų integravimas yra gyvybiškai svarbūs siekiant efektyvios pardavimų darbuotojų veiklos. Dar prieš tris su puse metus mes patys naudojomės pasenusia „Siebel“ sistema, kuri kėlė mums daugybę nepatogumų: informacijos įvedimas reikalaudavo pernelyg daug laiko, duomenys pradingdavo, o vartotojų nenoras dirbti su šia nepatogia sistema išties nepasitarnaudavo bendram efektyvumui. Aiškiai supratome, kad mums reikia modernesnio sprendimo.
Kaip ir daugelis organizacijų, kurios svarstė naudojamų technologijų modernizavimo klausimą, mes siekėme įdiegti sprendimą, kuris suteiktų lankstumą pritaikant jį prie skirtingų verslo padalinių poreikių, būtų lengvai diegiamas ir, kas svarbiausia, suteiktų apčiuopiamą naudą.“
„Microsoft“ IT padalinys įvertino CRM diegimą kaip veiklos efektyvinimo įrankį visoje kompanijoje, kuris leistų taupyti lėšas, užtikrintų investicijų grąžą ir darbuotojų pasitenkinimą dirbant su CRM sistema. „Gali būti, kad šie ryšių su klientais valdymo pasirinkimo kriterijai yra svarbūs ir kitoms kompanijoms“, – teigia Maiklas Parkas. Visas „Microsoft“ informacinių technologijų padalinys nuosekliai dirbo siekiant, kad pardavimų specialistų komandos pageidavimai atspindėtų „Microsoft Dynamics CRM“ produkte, kad būtų užtikrinti verslo analitikos funkcionalumas ir galimybės adaptuoti „Microsoft Dynamics“ sprendimą galutiniams vartotojams. „Šiandien šis produktas plačiai naudojamas kompanijos viduje, taigi, mes visiškai išsivadavome nuo „Siebel CRM“ sprendimo“, – teigia „Microsoft Dynamics“ produktų grupės viceprezidentas.
Maiklas Parkas pažymi, kad dabartiniu „Microsoft Dynamics CRM“ sprendimu yra patenkinti daugiau nei 90 proc. vartotojų. Korporacija kasmet sutaupo apie 10 milijonų JAV dolerių, o supaprastintos operacijos ir palaikymo kaštai leido susigrąžinti dar 80 milijonų dolerių.
Visos verslo pramonė keičiasi ir už informacijos valdymą atsakingi vadovai turi suprasti, kokiu greičiu ir kuria linkme verslas kinta. Vartotojams reikia sistemų, kurios užtikrintų kompanijoms galimybes gauti naudą iš rinkoje susiklostančių situacijų ir išnaudoti jų teikiamas galimybes kuo greičiau.