Prognozuojama, kad šiais metais socialinių tinklų pajamos iš reklamos sieks 5,54 milijardo dolerių. Lyginant su praėjusiais metais, augimas siekia net 55,6 %.
Palyginimui, 2010-aisiais socialinių tinklų pajamos iš reklamos siekė 3,56 milijardo dolerių (49,6 % augimas lyginant su ankstesniais metais). 2009 metais pajamos buvo 2,38 milijardo dolerių.
Teigiama, kad beveik pusė pajamų tenka JAV rinkai. Didžioji pajamų dalis atitenka „Facebook“, kiek mažiau – „Twitter“ ir kitiems socialiniams tinklams. Pavyzdžiui, socialinis tinklas „LinkedIn“ šiais metais iš reklamos uždirbs 140,8 milijonų dolerių. Ankščiau buvo prognozuojama, kad „Facebook“ reklamos pajamos šiais metais viršys 4 milijardus dolerių.
Manoma, kad 2012 metais socialinių tinklų pajamos iš reklamos padidės iki 8,04 milijardo, 2013-aisiais – iki 9,99 milijardo dolerių.