Praėjusią savaitę „Amazon.com“ pristatytas planšetinis kompiuteris „Kindle Fire“, kainuojantis 199 JAV dolerius, sukėlė tikrą ažiotažą. Jį iš anksto internetu užsisako vidutiniškai po 2 000 žmonių per valandą.
Pasak „Amazon.com“ atstovų, per parą šį kompiuterį užsisako vidutiniškai 50 000 amerikiečių. Jei ši tendencija išsilaikys iki pat lapkričio 15 dienos, kai bus pradėta prekyba „Kindle Fire“ įrenginiais, iki to laiko iš viso jį bus užsisakę apie 2,5 mln. žmonių.
„Kindle Fire“ turi 7 colių (17,5 cm) įstrižainės 1024x 600 taškų raiškos ekraną, 2 branduolių 1 GHz procesorių, 8 GB vidinės atminties, „Wi-Fi“ bevielį ryšį, USB 2.0 jungtį, integruotus garsiakalbius.
Neabejojama, kad viena patraukliausių šio planšetinio kompiuterio savybių yra jo kaina. Analitikai tvirtina, kad vieno „Kindle Fire“ gamyba „Amazon.com“ atsieina beveik 210 dolerių, taigi, jis pardavinėjamas pigiau už savikainą. Manoma, kad „Amazon.com“ tokios kainų politikos ėmėsi dėl įnirtingos konkurencijos planšetinių kompiuterių rinkoje ir siekio kuo stipriau įsitvirtinti elektroninių knygų, vaizdo įrašų, muzikos ir kitokio skaitmeninio turinio rinkoje.